سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۱:۱۸
 

اخبار

نشست هم اندیشی حلقه های صالحین با محوریت سیری در سیره حضرت امیر المومنین (ع)در بهداشت ودرمان صنعت نفت شمالغرب کشور

نشست هم اندیشی حلقه های صالحین شهید باکری و شهید عاشوری زاده در 96/3/28 در محل نمازخانه پلی کلینیک تخصصی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور و با حضور رئیس محترم بهداشت ودرمان صنعت نفت شمالغرب کشور و اعضای حلقه های صالحین برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، نشست هم اندیشی حلقه های صالحین شهید باکری و شهید عاشوری زاده در 96/3/28 در محل نمازخانه پلی کلینیک تخصصی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور و با حضور رئیس محترم بهداشت ودرمان صنعت نفت شمالغرب کشور و اعضای حلقه های صالحین برگزار شد.

 

در این مراسم که با اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام حاج آقای اله وردیان آغاز شد ، آقای دکتر عظیم زاده مسئول حلقه های صالحین این بهداشت و درمان ضمن خیر مقدم گوئی به حاضرین ، شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) را تسلیت گفتند.

 

در ادامه حجت الاسلام حاج آقای اله وردیان پیرامون فضائل ماه مبارک رمضان و بویژه شب های قدر بیان نمودند و بر انجام واجبات و مستحبات در شب ها و روز های قدر تاکید داشتند و گفتند تعیین سرنوشت بندگان خدا در این شب ها صورت می گیردو استفاده از تفسیر قرآن ،بر سر گرفتن قرآن و دیگر اعمال در این شب ها با استفاده حداکثری از این ایام مبارک توصیه های فراوانی در  روایات شده است.

 

در خاتمه آقای دکتر عظیم زاده در خصوص اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و درخواست از حاضرین برای اعلام آمادگی و شرکت در این حرکت خداپسندانه نمودند.

 

در پایان جلسه با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد (ص) خاتمه یافت.

 

 

 

 

۳ تیر ۱۳۹۶ ۰۸:۳۰
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۳۰۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید