سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۲۳:۰۲
 

اخبار

برگزاری محفل انس با قرآن در تبریز

محفل انس با قرآن روز چهارشنبه مورخ 96/3/31 در محل سالن اجتماعات شرکت پالایش نفت تبریز و با همکاری شرکت های تابعه وزارت نفت در منطقه و با حضور کارکنان و خانواده معظم نفتی و قاری بین‌المللی قرآن، در سالن اجتماعات شرکت پالایش نفت تبریز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، محفل انس با قرآن عصر روز چهارشنبه ۳۱ خردادماه با حضور احمدمجیدی مشاور وزیر و دبیر شورای فرهنگی و اقامه نماز وزارت نفت، غلامرضا باقری دیزج مدیرعامل پالایشگاه نفت تبریز، دکتر شمس الدین حسینعلیزاده رییس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب ، مجید باوردی مشاور قرآنی استاندار آذربایجان‌شرقی و جمعی از مسئولین و خانواده صنعت نفت استان در سالن اجتماعات شرکت پالایش نفت تبریز برگزار شد.

در ابتدای این محفل مجید پورمحمدی آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کردند.سپس گروه تواشیح بین‌المللی طارق تبریز به اجرای دو قطعه از برنامه‌های خود برنامه پرداختند که مورد اسقبال حاضران قرار گرفتند.

احمد مجیدی، مشاور وزیر و دبیر شورای فرهنگی و اقامه نماز وزارت نفت نیز در این محفل با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه پرفضیلتی است که در آن قرآن نازل شده است، براهتمام و توجه بیش از پیش همکاران صنعت نفت جهت استفاده از فیوضات معنوی این ماه پر خیرو برکت تاکید کرد.

وی با بیان اینکه قرآن وسیله ای برای ارتقای اخلاق است، گفت: هدف ما نیز که دنبلش هستیم ارتقای سطح اخلاق در جامعه می باشد.

مجیدی با اشاره به حمایت قاطع وزیر نفت در ترویج فرهنگ قرآنی تصریح کرد: مهندس زنگنه بر ترویج شایسته فرهنگ دینی و قرآنی و حمایت مادی و معنوی ایجاد این الگو تاکید ویژه دارد.

مشاور وزیر نفت در خاتمه با اشاره به اینکه وزارت نفت در بین سایر وزارتخانه ها در زمینه فعالیت های قرآنی رتبه اول را داراست اظهار کرد: با توجه به اینکه تبریز در همه چیز پیشتاز است در زمینه قرانی نیز همچنان پیشتاز باشد.در این مراسم که از نفرات اول مسابقات قرآنی تقدیر بعمل آمد ، در خاتمه مراسم افطاری صمیمانه ایی  با حضور خانواده های بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور برگزار شد.





۳ تیر ۱۳۹۶ ۰۹:۰۳
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۴۲۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید