سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۵:۴۰
 

اخبار

دیدار رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت شمالغرب کشور با استاندار آذربایجان شرقی

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور با استاندار آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو نمود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، رئیس این بهداشت و درمان با استاندار آذربایجان شرقی دیدار نمود.

در جریان این دیدار که در تاریخ 96/8/13 و در محل سالن اجتماعات استانداری آذربایجان شرقی انجام شد ، آقای دکتر حسینعلی زاده رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور و آقای دکتر مسکوچی رئیس امور درمان ، بیمه گری و اسنادپزشکی این بهداشت ودرمان با آقای دکتر خدابخش استاندار آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار ، توضیحاتی در خصوص ساختار ، وظائف و اهداف بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور و گزارشی از پروژه احداث پلی کلینیک تخصصی و تجمیع در درمانگاه قبلی از سوی دکتر حسینعلی زاده ارائه شد ودر ادامه از سوی آقای مهندس پور مهدی ( معاون عمرانی استاندار ) توضیحات تکمیلی در خصوص راه اندازی پلی کلینیک جدید شمالغرب کشور ارائه و در پایان استاندار م آرزوی موفقیت و توفیق در امر خدمت رسانی به پرسنل شریف صنعت نفت را نمودند.

شایان ذکر است که در این جلسه مدیر و مسئولین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان آذربایجان شرقی نیز حضور داشتند که بصورت جداگانه به ارائه ساختار سازمانی و مشکلات اجرایی خود در سطح استان پرداختند.

 

دیدار استاندار5
دیدار استاندار4
دیدار استاندار3
دیدار استاندار2
دیدار استاندار1  


۱۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۳:۴۴
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۴۶۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید