سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۱:۱۳
 

اخبار

مرحله مقدماتی مسابقات قرآن و عترت در بهداشت ودرمان صنعت نفت شمالغرب کشور برگزار شد.

امسال مسابقات قرآنی با استقبال بیشتر کارکنان بهداشت ودرمان صنعت نفت شمالغرب کشور روبرو شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، امروز مرحله مقدماتی جهت تعیین نفرات برتر این بهداشت و درمان برای شرکت در مرحله مقدماتی سومین دوره مسابقاتی قرآن کریم ، نهج البلاغه و اذان ویژه کارکنان و همسران شرکت ملی نفت ایران در 7 رشته ( قرائت تحقیق ، قرائت ترتیل ، مفاهیم قرآن کریم ، مفاهیم نهج البلاغه ، اذان ، حفظ عمومی و صحیح خوانی)  و دو بخش برادران و خواهران برگزار شد.

شروع مسابقات با قرائت آیاتی چند از کلام ا... مجید توسط قاری جوان حامد فروزنده بود سپس دکتر امیر محمود عرفانی مسئول دارالقرآن این بهداشت و درمان سخنرانی خود را با حمد و سپاس خدای که توفیق برگزاری مسابقات قرآنی را عنایت فرموده اند و با تشکر از همکاران  با حضور خود محفل انس با قرآن بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور را نورانی نمودند شروع کردند.

از اینکه در 2 سال اخیر با الطاف الهی و حمایت ریاست بهداشت ودرمان آقای دکتر حسینعلی زاده و همیت همکاران روز به روز تعداد شرکت کنندکان در جلسات قرآنی و مسابقات مقدماتی افزایش می یابد خدا را شاکریم.

دکتر عرفانی در ادامه توضیحاتی در خصوص نحوه برگزاری مسابقات مقدماتی ، اهمیت شرکت در کلاس های قرآنی و الگو قرار دادن قرآن و نهج البلاغه در زندگانی افراد ارائه نمود.

سپس مسابقات کتبی ( مفاهیم قرآن کریم و مفاهیم نهج البلاغه ) برگزار گردید و حسن حضرتی ( مفاهیم قرآن ) سیدعلی رحیمی ( مفاهیم نهج البلاغه ) پروین قنبری ( مفاهیم قرآن )و زهرا طریقی (مفاهیم نهج البلاغه) نفرات برتر بودند.

در ادامه داود طلوعی و هاشم فکری اقامه اذان نمودند  و قرائت ترتیل توسط یوسف ظریفیان و قرائت تحقیق توسط حامد فروزنده اجرا شد.

شرکت کنندگان رشته صحیح خوانی نسرین نعمتی و سیمین قدیمی بودند

از تمامی شرکت کنندگان با اهدای یادبودی از طرف دارالقرآن و روابط عمومی تقدیر بعمل آمد.

دکتر حسینعلی زاده  به علاقه مندی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور برای برگزاری مجدد مسابقات قرآنی کشوری در تبریز یا هر یک از شهرهای استان اشاره نموده و از چنین محفل های قرآنی استقبال نمود.

 

مسابقات قرآنی-1

مسابقات قرآنی-10
مسابقات قرآنی-9
مسابقات قرآنی-8
مسابقات قرآنی-7
مسابقات قرآنی-6
مسابقات قرآنی-5
مسابقات قرآنی-4
مسابقات قرآنی-3
مسابقات قرآنی-2

  

۲۷ آذر ۱۳۹۶ ۱۳:۲۷
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۶۵۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید