سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۴۳

اخبار

مراسم تجلیل از بازنشستگان و تودیع همکاران در بهداشت ودرمان صنعت نفت شمالغرب کشور برگزار شد.

از دکتر اعظم جوادی اسکوئی متخصص کودکان و مینا خیرالله زاده سندرس که به افتخار بازنشستگی نائل آمده بودند تجلیل شد.
بیائید باور کنیم واژه بازنشستگی ، بر فرهنگ لغاتمان سنگینی می کند ؛ زیرا آن که تمام عمر از پا ننشست تا ما آسوده بنشینیم . وقتی از پا می نشیند ، باید اوج ایستادگی او را جشن گرفت و به سوی تقدیر سبزش شتافت.

باید بدانیم که بازنشستگان گنجینه های ارزشمند جامعه و انتقال دهندگان تجربه های تلخ و شیرین کار ، به نسل های جدید هستند.

و محترم داشتن بازنشستگان ، احترام گذاشتن به ره توشه تجارب عملی نسل های پیشین است.

چرا که بازنشستگی پایان کار و تلاش و خدمت به جامعه نیست ، آغاز انتقال ذخایر تجربه های عملی و سرمایه های معنوی نسل های پیشین به نسل های تازه تر است.

و بازنشسته شدن یعنی سرد و گرم روز گار را چشیدن و پخته شدن.

بزرگداشت بازنشسته یعنی یادآوری جایگاه ارزنده بازنشستگان در جامعه و تاکید بر لزوم بهره گیری از تجربیات ارزشمند آنان.

و می دانیم که بازنشسته یعنی پایه های اصلی دانش و بینش جامعه ، سرمایه های بی بدیل تجربه ی عملی.

چرا که بازنشستگان حلقه های ارتباط ما با تجربیات و درس های نسل های پیشین و واسطه های امتداد سیر تمدن ها و فرهنگ هاست.

بر این باوریم ، بازنشستگی فصل نوینی از زندگی و آغازی برای زندگی با شیوه و ایده های جدید است و امید است این دوران جدید از پربارترین و با نشاط ترین مراحل زندگی پر ثمرشان باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، به مناسبت تجلیل از همکاران این بهداشت و درمان دکتر اعظم جوادی اسکوئی متخصص کودکان و مینا خیرالله زاده سندرس که به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند مراسمی با حضور مسئولین واحد ها ، همکاران و این عزیزان در سالن آموزش پلی کلینیک تخصصی برگزار شد.

در این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید توسط قاری جوان حامد فروزنده به محفل نورانیت بخشیده شد و دکتر امیر محمود عرفانی رئیس روابط عمومی با خیر مقدم گوئی به حاضرین از حضور این عزیزان تشکر کرد و گفت بازنشستگی همانند سایر مراحل زندگی ، صفحه ای نو از کتاب زندگی است که امیدواریم همه ما بتوانیم این مرحله از زندگی خود را با نشاط و موفقیت آغاز نماییم.

در ادامه دکتر شمس الدین حسینعلی زاده با سلام و خوشامد گوئی به همکاران بخصوص بازنشستگان عزیز که به خانه خودشان آمده اند گفت خدا را شاکریم که توانسیم در ساختمان جدید پلی کلینیک از این عزیزان تجلیل نماییم چرا که در ساختمان قبلی این امکان وجود نداشت.

سپس گفت : بازنشستگی مرحله ای از مراحل زندگی است و انسان با گذر از هر کدام از این مراحل به تکامل خود نزدیکتر می شود و همانطور که می دانید همکاران اناث  علاوه بر وظیفه ای که در محل کار خود برعهده دارند وظیفه خطیر دیگری نیز دارند و آن رسیدگی به امور خانه و خانوادگی و خانه داری می باشد و این شغل آنها متاسفانه بازنشستگی نداشته و با فداکاری این عزیزان زندگی خانوادگی از انسجام و گرمی برخوردار می شود . من امیدوارم همکاران در کانون خانوادگی شادکام و سلامت باشند.

و در خصوص آقای دکتر رضا فرحان همکاران دندانپزشک ما که بدلیل بازنشسته بودن از سایر ارگان ها بدلیل شرایط اداری از جمع ما جدا شدند ، ایشان همکاری خیلی خوب بودند که همه مسئولین و اینجانب از عملکرد ایشان راضی بودیم و امید دارم در تمامی مراحل زندگی خود موفق و پیروز باشند.

و اما آقای حسین پور که بدلیل انتقال ، از جمع ما جدا می شوند ولی مطمئنم که دوستی و همکاری با ایشان همچنان ادامه خواهد یافت. ایشان از جمله همکارانی هستند که از عملکرد ایشان خیلی راضی هستم و با وجود عدم رضایت به رفتن ایشان از این اداره ،  بدلیل وجود امکان ترقی در سایر ادارات با انتقال ایشان موافقت کردم که آرزوی موفقیت پیش از پیش را برایشان دارم.

در ادامه دکتر اعظم جوادی اسکوئی از آقای دکتر حسینعلی زاده ، آقای دکتر مسکوچی و آقای دکتر عرفانی و تمامی همکاران تشکر می کنم در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور علاوه بر همکاری با همکاران عزیز و ارباب رجوع ، دوستان بسیار خوبی را پیدا کردم که امید دارم بتوانم قدرشان را بدانم.

سپس مینا خیرالله زاده نیز از مسئولین و رئیس بهداشت ودرمان تشکر کرده و آرزوی سلامتی و شادکامی را برای همه کرد.

ابوالفضل حسین پور هم از آقای دکتر حسینعلی زاده و سایر همکاران تشکر کرد و گفت از اظهار لطف آقای دکتر بسیار تشکر می کنم .

و دکتر بهروز عظیم زاده رئیس طب صنعتی و بهداشت و مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی این بهداشت و درمان گفت ؛ برای هر چیزی آغاز و پایانی است که ممکن است با گذر عمر روز های گذشته زندگی برای ما حسرت آور باشد ولی با انجام کار های مفید موجب افزایش رضایت از زندگی و آرام بخشی آن گردد پس تا فرصت داریم از تمامی لحظات زندگی خود استفاده کنیم و با نشاندن لبخندی بر روی لب ها موجب آرامش در زندگی خود و دیگران نماییم و تا از دستمان بر می آید  به باز کردن گرهی از مشکلات زندگی همکاران و مراجعین خود علاوه بر قالب اداری نماییم و سعی در کمک به حل مشکلات دیگران نماییم.

در انتها با اهدای تقدیر نامه و هدایایی از دکتر اعظم جوادی اسکوئی ، مینا خیرالله زاده ، دکتر رضا فرحان و ابوالفضل حسین پور اصل تقدیر شد.

 

 
بازنشسته10

بازنشسته6

بازنشسته7
بازنشسته9
بازنشسته8
بازنشسته5
بازنشسته4
بازنشسته3
بازنشسته2
بازنشسته1

 

 

 

 

 

۲۸ آذر ۱۳۹۶ ۱۴:۱۹
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۱,۶۶۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید