سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۰۸

اخبار

کارگاه آموزشی استرس شغلی و آسیب های اجتماعی ناشی از ورود تکنولوژی و دنیای مجازی در شرکت پخش ارومیه برگزار شد.

استرس بویژه استرس شغلی و پرخاشگری از جمله معزلات جامعه کارمندی امروزی است که با برگزاری کارگاه های آموزشی و ارائه راهکاراهای مقابله با آن می توان از نتایج منفی آن کاست.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور کارگاه آموزشی روانشناسی با مباحث ، استرس ، استرش شغلی ، پرخاشگری و آسیب های اجتماعی ناشی از تکنولوژی و دنیای مجازی در مورخ  96/10/5 در محل سالن آموزش و اجتماعات شرکت پخش فرآورده های نفتی استان آذربایجان غربی توسط دکتر نادر مقدم برگزار شد.
حضور رئیس پخش منطقه مهندس مجرد ، در این کارگاه تسهیل گر خوبی برای ارائه مطالب مرتبط با عناوین علمی مطرح شده در کارگاه بود و موجب گردید شرکت کنندگان درک عینی از حضور یک مدیر در جلسه و همگام بودن ایشان با  کار کنان در رفع مشکلات سازمانی و خانوادگی را داشته باشند که این موضوع بسیار نتیجه بخش شد .
در این کارگاه مسایل جرات مندی مطرح و راهکارهای کاهش تنش ناشی از ناکامی بطور مفصل مورد بحث و نقد قرار گرفت. همچنین آثار استرس بر فرد و شغل و سازمان مطرح و آسب های ناشی از آن که می تواند منجر به فرسودگی شغلی و کاهش بهره وری فردی و سازمانی گردد ، برای شرکت کنندگان توضیح داده شد.
بحث مهم این کارگاه ، بروز و شیوع اختلالات روانی ناشی از وقایع  زندگی طبق تحقیقات هولمز و  راهه توضیح و خطرات ابتلا به بیماریهای جسمی ناشی از بیماری های روانی بطور مفصل بحث گردید.
بحث کوتاهی هم در مورد آسیبهای اجتماعی و دنیای مجازی برای شرکت کنندگان مورد توجه قرار گرفت ، که توصیه شد در آینده این مباحث با حضور خانواده های شرکت کنندگان مورد بررسی قرار گیرد.

 
استرس3
استرس2
استرس-1

۱۰ دی ۱۳۹۶ ۱۰:۰۱
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۵۰۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید