سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۲:۰۲
 

اخبار

بزرگداشت نهم دی روز بصرت ملی در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور

مراسم تجلیل از شهدای غواص و بزرگداشت حماسه نهم دی روز بصرت در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور برگزار شد.

به گزارش بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، با همکاری روابط عمومی و کانون بسیج جامعه پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، با حضور اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی این بهداشت و درمان و استقبال حداکثری کارکنان ، طی مراسمی از شهدای غواص تجلیل شد و با حضور حاج آقای اله وردیان نهم دی روز بصیرت ملی گرامی داشته شد.

در این مراسم ابتدا حامد فروزنده قاری جوان این بهداشت و درمان با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید به محفل نورانیت بخشید و دکتر امیر محمود عرفانی رئیس روابط عمومی ضمن خیر مقدم گوئی به حضار  و  بیان مطالبی در خصوص شهدای غواص ، چگونگی شهادت این عزیزان و بیان خاطراتی از سرداران بزرگ یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشت.

سپس دکتر بهروز عظیم زاده مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور با خیر مقدم گوئی به حضار ، بیان ارزش های شهیدان را امری لازم برای تداوم راه آنها دانسته و بصیرت ملی را که نشات گرفته از رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت است نشانی از همبستگی ملی دانست.

در ادامه نسرین نعمتی مسئول واحد خواهران کانون بسیج جامعه پزشکی متن ادبی زیبایی در خصوص بصیرت ، فرمایشات مقام معظم رهبری و رهنمودهای هدایتی ایشان در مقابله با نقشه های شوم استکبار جهانی خواند.

حاج آقای اله وردیان در ادامه با بیان سیر تطور سناریوی فتنه 88  ، بیانات و بیدارگری های مقام عظمای ولایت و همبستگی مردمی وقوع حماسه نهم دی را گرامی داشت.



بصیرت4
بصیرت2
بصیرت1

  بصیرت6

۱۰ دی ۱۳۹۶ ۱۰:۴۳
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۸۳۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید