سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۳۲

اخبار

نشست حلقه های صالحین کانون بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور با محوریت نیمه شعبان

اعضای حلقه های صالحین کانون بسیج جامعه پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور نیمه شعبان را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، کانون بسیج جامعه پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور با همکاری روابط عمومی اقدام به برگزاری جشن میلاد منجی عالم بشریت ، آقا صاحب عصر و الزمان حضرت حجت ابن الحسن العسکری (عج) نمود.

در این اقدام ، اعضای حلقه های صالحین و جمعی از کارکنان این بهداشت و درمان با برپایی سفره ، پخش گل و شیرینی و کیک میلاد قائم آل محمد (عج) را جشن گرفتند.

در ابتدا دکتر بهروز عظیم زاده مسئول کانون بسیج با ارائه گزارش عملکرد کانون بسیج جامعه پزشکی از عموم خواست تا با مشارکت بیشتر ، فعالیت های این کانون را افزایش داده و شاهد ارتقای فعالیت های بسیج جامعه پزشکی در این بهداشت و درمان شد.

در ادامه دکتر امیر محمود عرفانی رئیس روابط عمومی با اشاره به عید بزرگ شیعیان ، گفت بخاطر عظمت امام حسین (ع) و ولادت با سعادت آقا صاحب زمان (عج) در ماه شعبان هیچ وفاتی وجود ندارد کما اینکه در ماه محرم عید ولادتی وجود ندارد. سپس گفت : معیار و میزان برای اعمال ما باید مقبولیت آن نزد آقا صاحب زمان (عج) باشد و ببینیم کدام عمل مقبول ایشان است و انجام دهیم و کدام مورد قبول ایشان نیست و انجام ندهیم.

سپس نسرین نعمتی مسئول واحد خواهران کانون بسیج جامعه پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور با ارائه تاریخچه ای از ولادت آقا صاحب الزمان (عج) به میلادی ، شمسی و قمری شعری زیبا از آقای برقه ای در مدح حضرت حجت بن الحسن (عج) خواند.

مدیحه سرایی در مدح امام زمان و العصر (عج) برنامه بعدی بود که توسط مدیحه سرای جوان حامد فروزنده اجرا شد.

حاج آقای شفقتی  امام جماعت بیمارستان شهید محلاتی با بیان مطالب ارزنده در خصوص ولادت امام زمان (عج) ، چگونگی جداسازی حق و باطل با معیار های امام زمانی (عج) و مسئولیت های ما در زمان غیبت کبری بیان نمود.

در خاتمه با برش کیک تولد آقا امام زمان (عج) و توزیع آن در بین حاضرین جشن میلاد امام زمان با سلام و صلوات در محمد و آل محمد (ص) خاتمه یافت.

نیمه شعبان17
نیمه شعبان 16
نیمه شعبان15
نیمه شعبان13
نیمه شعبان14

نیمه شعبان12

نیمه شعبان18

نیمه شعبان11
نیمه شعبان 10
نیمه شعبان9
نیمه شعبان8
نیمه شعبان7
نیمه شعبان6
نیمه شعبان5
نیمه شعبان4
نیمه شعبان3
نیمه شعبان2
نیمه شعبان1  

 

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۸:۵۵
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۲,۶۸۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید