سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۱۴

اخبار

برگزاری اولین مانور بحران با موضوع آتش سوزی در پلی کلینیک تخصصی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور

مدیریت بحران بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور با همکاری واحدهای مختلف اورژانس ، نقلیه ، روابط عمومی ، خدمات پشتیبانی و حراست اقدام به برگزاری مانوری با موضوع آتش سوزی در بخش رادیولوژی را نمود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، کمیته مدیریت بحران با همکاری واحدهای مختلف خدمات پشتیبانی ، روابط عمومی ، اورژانس و حراست اقدام به برگزاری اولین مانور بحران را نمود.

 

در این مانور که با موضوع آتش سوزی در بخش رادیولوژی ساختمان جدید پلی کلینیک تخصصی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور و در راستای ارتقای راهبردی مدیریت بحران در سطوح چهارگانه جهت حفظ سلامتی سرمایه های انسانی و مواجهه با حوادث غیر مترقبه و با حضور همکاران فعال بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور بخصوص بخش های اورژانس ، حراست ، روابط عمومی و خدمات پشتیبانی در مورخ 4 / 12 / 95 انجام شد.

 

ابتدا با به صدا در آوردن آژیر هشدار در کلیه طبقات ساختمان ، آغاز مانور به اطلاع عمومی مراجعین و کارکنان رسانده شد و در طول مانور که در محل اصلی اورژانس و با حضور سایر مراجعین واقعی اورژانس برگزار شد بیماران مبتلا به سوختگی و همزمان سایر بیماران نیازمند اقدامات درمانی ویزیت و در صورت لزوم به بیمارستان های مرتبط ارجاع داده شد.

 

بعد از برگزاری مانور جلسه هماهنگی برای بررسی عملکرد همکاران شرکت کننده در مانور در محل سالن آموزش بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور برگزار شد و نقاط قوت و ضعف اجرای آن مورد بررسی قرار گرفت.

بحران-2

۴ اسفند ۱۳۹۵ ۱۳:۳۵
تعداد بازدید : ۴۲۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید