سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۲۱:۱۹

اخبار

با حضور قائم مقام وزیر نفت

بخش بازسازی شده شیمی درمانی بستری بیمارستان نفت تهران گشایش یافت

بخش بازسازی و تجهیز شده شیمی درمانی بستری بیمارستان فوق تخصصی صنعت نفت با حضور قائم مقام وزیر نفت و رییس هیات مدیره سازمان ، مدیرعامل سازمان و جمعی از روسا بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، بطور رسمی گشایش یافت.

دکتر حبیب اله سمیع، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت صبح امروز (چهارشنبه، 14 شهریورماه) در محل  بیمارستان فوق تخصصی صنعت نفت تهران با اشاره به اهمیت عملکرد و فعالیت های سازمان در پیشبرد اهداف صنعت نفت کشور گفت : این مجموعه در حجم وسیعی خدمات بهداشتی و درمانی را به کارکنان صنعت نفت ارائه می دهد و مسئولیت تامین سلامت کارکنان صنعت بزرگ و مهم نفت در کشور را به عهده دارد،مهمترین سیاست ما تاکید بر بحث سلامت کارکنان و حرکت به سوی پیشگیری به جای درمان نگری است.

وی افزود : هدف سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ارائه خدمات مناسب در بهترین شرایط است و با توجه به شرایط خاص بیماران شیمی درمانی راه اندازی این بخش که با 9 تخت به طور میانگین ماهانه 70 مراجعه کننده دارد، بسیار با اهمیت است.

قائم مقام وزیر نفت به همراه مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ضمن عیادت و دلجویی از بیماران بستری در بخش های مختلف بیمارستان تخصصی نفت تهران از نحوه خدمت رسانی به بیماران مطلع شد.

بیماران نیز از نحوه رفتار کارکنان بیمارستان و خدمات درمانی اظهار رضایتمندی داشتند.

راه اندازی شیمی درمانی 2
راه اندازی شیمی درمانی 1

راه اندازی شیمی درمانی 5
راه اندازی شیمی درمانی 4
راه اندازی شیمی درمانی 3
  خبرنگار : نفیسه هوشیار
 
۱۴ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۳۱
تعداد بازدید : ۱,۸۱۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید