سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۳۴

اخبار

دیدار با خانواده شهدا شاغل در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور بمناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا

بمناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا ، روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور با هماهنگی ریاست محترم بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور با اهدای گل و هدیه ای کوچک به خانواده شهدا شاغل در این بهداشت و درمان ، به دیدار این عزیزان رفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، بمناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا ، روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور با هماهنگی ریاست محترم بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور با اهدای گل و هدیه ای کوچک به خانواده شهدا شاغل در این بهداشت و درمان ، به دیدار این عزیزان رفت.
در این دیدار آقای دکتر عرفانی رئیس روابط عمومی با اشاره به اهمیت بزرگداشت این روز و توجه روز افزون به خانواده معظم شهدا ، آنها را گنجینه های عظیم انقلاب نامیدند و در ادامه گفتند روز ۱۳ جمادی‌الثانی،22 اسفند روز تکریم مادران و همسران شهدا نام گرفته و علت این نامگذاری این است که حضرت «ام البنین» همسر حضرت امیرالمومنین(ع) و مادر حضرت ابوالفضل العباس در چنین روزی روی در نقاب خاک پیچید و در جوار رحمت حضرت حق آرمید. تکریم مادرانی که به ندای پیر و مراد خود، معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفته و زینب گونه در حماسه هشت سال دفاع مقدس با تشویق همسران و فرزندان برومند خود آنها را برای حضور در جبهه ها آماده و آنها را تشویق می کردند. اگر ایثار و شهامت، شجاعت، صبر و استقامت این شیر زنان ایران زمین نبود، خدا می دانست چه بر سر نهال نو پای انقلاب می آمد، این دلاور زنان بودند که فرزندان جوان و نوجوان خود را برای خط مقدم جبهه آماده می کردند و برای دفاع از ولایت سینه سپر می کردند تا یک وجب از خاک مقدس این سرزمین در دست دشمن تا دندان مسلح نیفتد..
ایشان از فرزند شهید افشار خانم فاطمه افشار ، برادر شهید حسین پور اصل برادر آقای ابوالفضل حسین پور اصل ، خواهر شهید موتاب گلزار خانم مریم موتاب گلزار و برادر شهید رضایی آقای علی رضائی دیدار نموده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان ، آرزوی سلامتی و موفقیت را برای همکاران عزیز نمودند.

تکریم خانواده شهدا-5


تکریم خانواده شهدا-4
تکریم خانواده شهدا-3
تکریم خانواده شهدا-1

۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ۰۹:۴۱
تعداد بازدید : ۶۲۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید