سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۲۶

اخبار

برگزاری جلسه تدوین برنامه عملیاتی سال 1396 در بهداشت ودرمان صنعتنفت شمالغرب کشور

با حضور روسا و مسئولین بهداشت ودرمان صنعت نفت شمالغرب کشور و کارشناسان HSE شرکت های تابعه که به دعوت مدیر برنامه ریزی این بهداشت و درمان و با هماهنگی ریاست محترم بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور جلسه توجیهی – تشریحی تدوین برنامه عملیاتی سال 96 برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، با حضور روسا و مسئولین بهداشت ودرمان صنعت نفت شمالغرب کشور  و کارشناسان HSE  شرکت های تابعه که به دعوت مدیر برنامه ریزی این بهداشت و درمان و با هماهنگی ریاست محترم بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور جلسه توجیهی – تشریحی تدوین برنامه عملیاتی سال 96 برگزار شد.
آقای حامد فروزنده آیاتی چند از کلام ا... مجید قرائت نمودند و سپس آقای دکتر شمس الدین حسینعلی زاده رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت شمالغرب کشور ضمن عرض سلام و خیرمقدم گوئی به حضار ، از خدمات و زحمات کارکنان این بهداشت و درمان در طول سال 95 تشکر کرده گفتند امیدواریم این خدمات مورد قبول رضایت حضرت حق و ارباب رجوع و کارکنان و خانواده های محترمشان قرار بگیرد ، در ادامه فرا رسیدن سال نو را تبریک گفته و با توجه به نزدیکی چهارشنبه آخر سال توصیه کردند جهت حفظ رسالت خود در قبال خانواده و جامعه و جلوگیری از خطرات ناشی از استفاده از مواد محترقه ، حتما از کاربرد آنها پرهیز نموده تا دچار خطرات و صدمات ناشی از آن نگردند و سالی پر از شادی و نشاط را آغاز نمایند.
ایشان درادامه با اشاره به جلسات مشترک بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور با مسئولین و کارشناسان HSE شرکت های تابعه در سال گذشته و سال جاری و انجام بهینه خدمات طب صنعتی در این بهداشت و درمان که موجب انتخاب این بهداشت و درمان بعنوان الگوی سلامت کار و معاینات دوره ای در سطح سازمان گردید ،که از دست اندرکاران آن تشکر نموده و امیدوار شدند سایر واحدها نیز بتوانند برنامه های عملیاتی خود را در راستای همراهی و همکاری برنامه های استراتژی سازمان که همانا 7 هدف اساسی اعلام شده از طریق ستاد سازمان می باشد را به نحو احسن تدوین ، برنامه ریزی و اجرائی نمایند.
آقای دکتر حسینعلی زاده تعامل با واحدهای HSE شرکت های تابعه را به عنوان ابتکاری نو در سطح سازمان نامیدند که بایستی با همکاری و تعامل مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور با مسئولین HSE ها با در نظر گرفتن فلسفه وجودی بهداری که همانا ارائه خدمات درمانی به جمعیت طبی تحت پوشش و در اولویت قرار گرفتن پیشگیری بر درمان می باشد ادامه یابد.
آقای علی اشرفی مسئول برنامه ریزی بهداشت ودرمان صنعت نفت شمالغرب کشور با بیان مقدمه ای کوتاه در خصوص تدوین برنامه عملیاتی واحدها اشاره نمودند ، برنامه ای که واحدها تدوین می کنند بایستی جامع ، کامل و با کیفیت بالا ، کمیت در حد قابل قبول و در عین حال با قابلیت اجرائی باشد. در ادامه بیان نمودند که از تعامل با شرکت های تابعه غافل نباشیم چرا که ارتباطات ما با شرکت های تابعه عامل موفقیت برنامه های عملیاتی می باشد.
در ادامه ایشان به تشریح شکاف های کیفیت خدمت اشاره نموده و به توضیح هر کدام از عوامل هفتگانه پرداخته سپس با توضیح اهداف کلان سازمان ، استراتژی و اقدام های راهبردی ، فرم های برنامه عملیاتی را تشریح نمودند و بعد از آن شناسنامه برنامه های عملیات را توضیح داده و به سوالات حضار در زمینه های مختلف تدوین برنامه عملیاتی پاسخ دادند. ایشان در هر مرحله از توضیحات خود به همکاری نزدیک واحدها با یکدیگر و در صورت نیاز با واحدهای خارج از بهداری اشاره کرده و بر هماهنگی با امور مالی و واحدهای HSE تاکید داشتند.
در خاتمه جلسه با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) خاتمه یافت.

برنامه عملیاتی -7
برنامه عملیاتی -6
برنامه عملیاتی -5
برنامه عملیاتی -4
برنامه عملیاتی -3
برنامه عملیاتی -2
برنامه عملیاتی -1
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ۱۲:۰۰
تعداد بازدید : ۶۴۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید