سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۳۶

اخبار

با حضور مدیرعامل سازمان برگزار شد

تقدیر از پرستاران نمونه در بیمارستان فوق تخصصی صنعت نفت تهران

65 نفر از پرستاران نمونه، بهیاران، کمک بهیاران وبهداشت کاران دهان ودندان شاغل در بیمارستان نفت تهران و مراکز سلامت کار و خانواده نفت در سطح استان تهران، کرج و قم مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ؛این مراسم روز چهارشنبه 26 دی ماه 1397 با حضور دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل سازمان ، دکتر علی بهزادی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت تهران ، جمعی از روسا و مدیران ستادی و بیمارستان و پرستاران  فوق تخصصی صنعت نفت تهران برگزار شد.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت  ضمن ضمن پاسداشت زحمات و فداکاری های کادر پرستاری گفت: در مقام پرستار همین بس که گرامیداشت آن روز میلاد حضرت زینب کبری (س) ،پاسدار و پیام آور کربلا نام گذاری شده است.

دکتر سمیع  در رسای مقام پرستار گفت: به اقتضای بزرگداشت این روز، تنها واژه ای که در خور جایگاه مقدس پرستاری دیدم واژه مقدس مادر بود، چرا که مادران همواره عشق بی دریغ خود را بی هیچ منتی نثار فرزندان می کنند و پرستاران نیز با همین نگاه در حال ارائه خدمت به بیماران هستند. 

وی افزود : زحمات و خدمات پرستاران شاغل در سازمان که حتی در شرایط آب و هوایی خاص مشغول ارائه خدمت به خانواده بزرگ صنعت نفت هستن بر هیچ کس پوشیده نیست .

 در ادامه مراسم ، زهرا نوری سرپرست پرستاری و مامایی بیمارستان نفت تهران با اشاره به از سر گیری  شیفت (کد) عصر و شب  پرستاران رسمی  گفت:  با تصمیماتی که مدیریت برای  فعالیت دوباره شب کاری پرستاران گرفتند  هم موجبات دلگرمی پرسنل فراهم شد و هم  خدمات دهی به  بیماران در شیفت شب نیز به خوبی صورت می گیرد.

 وی  اظهار امیدواری کرد به زودی شرایط  شب کاری برای  کارکنان پیمانکاری   بیمارستان نفت نیز فراهم شود.

در پایان از  65 نفر پرستاران نمونه، بهیاران، کمک بهیاران وبهداشت کاران دهان ودندان شاغل در بیمارستان نفت تهران و مراکز سلامت کار و خانواده نفت در سطح استان تهران، کرج و قم مورد تقدیر قرار گرفتند.

روز پرستار 1

روز پرستار 2

روز پرستار 5

روز پرستار 6
روز پرستار 9
روز پرستار 8
روز پرستار 7 
روز پرستار 4
روز پرستار 3

روز پرستار 3 
روز پرستار 1

روز پرستار 2
 

۲۹ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۱۲
تعداد بازدید : ۳,۶۵۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید