سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۰:۱۹
 

اخبار

برگزاری رزمایش مقابله با وضعیت اضطراری (وقوع زلزله) با محوریت مقابله با سرقت ، تخلیه و کنترل ترافیک

رزمایش مقابله با وضعیت اضطراری ( وقوع زلزله ) در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، امروز رزمایش مقابله با وضعیت اضطراری ( وقوع زلزله ) با محوریت مقابله با سرقت ، تخلیه و کنترل ترافیک ، بدنبال نواختن آژیر وضعیت اضطراری وقوع فرضی زلزله در ساعت 10:12 در پلی کینیک مرکزی برگزار گردید.

در این رزمایش که کلیه واحدهای خدماتی - درمانی  طبق سناریوی تنظیمی به شرح وظائف خود در شرایط بحرانی عمل نمودندو با هماهنگی واحدهای مختلف ، عملکرد پرسنل واحد حراست و سایر واحدهای درمانی مورد ارزیابی و بازبینی قرار گرفت که خوشبختانه عملکرد قابل قبولی داشتند.

لازم به توضیح است که چند جلسه قبل از رزمایش و یک جلسه تحلیلی ( SWOT )بعد از رزمایش در اتاق مدیریت بحران و با حضور اعضای EOC  برگزار گردید.

در سناریوی تنظیمی سه نوع مصدوم در طبقات ساختمان پلی کلینیک مرکزی ، اول ضربه به سر ( نادر حیدری) ، صدمه به زانوی راست ( حامد فروزنده ) و استرس و تپش قلب و تنگی نفس ( حسن حضرتی ) به واحد اورژانس مراجعه و بعد از تریاژ ، توسط پزشک و پرستار اورژانس اقدامات اولیه و کمکی انجام شد .

با توجه به آماده سازی محل ایمن در محوطه بیرونی ساختمان پلی کلینیک مرکزی ، کلیه کارکنان و مراجعین به محل ایمن هدایت شدند و با اعلام دکتر شمس الدین حسینعلی زاده رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، بعد از نواختن آژیر وضعیت سفید ، همه اقدامات به حالت اولیه بازگشت.

شایان ذکر است ، یک هفته قبل از انجام رزمایش ، اطلاع رسانی توسط روابط عمومی این بهداشت و درمان جهت همکاری مراجعین و جمعیت طبی تحت پوشش انجام گرفته بود تا خللی در ارائه خدمات به این عزیزان ایجاد نشود.

جا دارد از خانواده بزرگ صنعت نفت شمالغرب کشور که در برگزاری این رزمایش با بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور همکاری کردند تشکر و قدردانی نمود.

 

رزمایش46
رزمایش45
رزمایش43
رزمایش40
رزمایش39
رزمایش29
رزمایش23
رزمایش22
رزمایش21
رزمایش20
رزمایش19
رزمایش17
رزمایش15
رزمایش13
رزمایش11
رزمایش9
رزمایش8
رزمایش4
رزمایش3
رزمایش2
رزمایش1

رزما

 

رزمایش4

۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ۱۰:۴۳
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۷۳۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید