سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۱۳

اخبار

تبریزی ها میزبان رییس بازرسی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت

جلسه مشترک همکاران بازرسی سازمان با مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور برگزار شد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، دکتر جهانبخش امینی رئیس بازرسی سازمان بهمراه زهرا آجیدیان کارشناس این امور با حضور در تبریز با مسئولین و روسای بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور در محل سالن کنفرانس پلی کینیک مرکزی جلسه برگزار کردند.

دکتر جهابخش امینی با اشاره به تصدی امور ایثارگران سازمان گفت : فعالیت های مهمی در این حوزه صورت گرفته و هدف ما بهبود وضعیت موجود است.

وی هدف اصلی از این بازدید را بررسی نقاط قوت و ضعف مناطق در حوزه درمان غیر مستقیم ، اسناد پزشکی ، برون سپاری ها و .... ذکر کرد.

رییس امور ایثارگران سازمان  با تاکید بر دقت در انجام امور محوله ، ادامه داد : هدف سازمان ارائه خدمات با کیفیت بهداشتی و درمانی در شان کارکنان صنعت  نفت است و این مهم باید با همکاری تمام کارکنان شاغل در  بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور علی الخصوص در حوزه اسناد بیمارستانی و اشخاص صورت گیرد.

وی ضمن ابراز تاسف از انجام برخی اقدامات غیر قانونی در سطح سازمان ، به دقت در تمام امور تاکید کرد.

دکتر جهانبخش امینی توضیحات جامعی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد ، و از اقدامات انجام گرفته در این مرکز ابراز رضایت کرد.

دکتر شمس الدین حسینعلی زاده رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ضمن خیر مقدم با اشاره به اهمیت حضور بازرسی در مناطق سازمان اذعان داشت : با توجه سیاست های سازمان تمامی همکاران در تلاش هستند تا با بهبود فرآیندها ، خدمات بهینه ارائه دهند.

 وی با تاکید بر اصلاح امور حضور بازرسی در سطح مناطق را اثر گذار و مفید عنوان کرد.

در ادامه جلسه دکتر امیر محمود عرفانی دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر این بهداشت و درمان ، گزارش جامعی از اقدامات انجام شده در حوزه امر به معروف و نهی از منکر ، ستاد اقامه نماز ، دارالقرآن و بسیج ارائه داد.

حاج آقا بابازاده امام جماعت بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ،به نقاط قوت و ضعف مسائل فرهنگی در جامعه اشاره و از اقدامات صورت گرفته در این مرکز تقدیر و  تشکر کرد.

بازرسی4

بازرسی3

بازرسی2

بازرسی1

بازرسی5
بازرسی17
بازرسی16 
بازرسی17
بازرسی17
بازرسی15
بازرسی14
بازرسی13
بازرسی12
بازرسی11
بازرسی10
بازرسی9
 
بازرسی7
بازرسی6
بازرسی21
بازرسی20
بازرسی19
بازرسی18
 
 


۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ۱۶:۳۳
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۶۴۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید