سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۱۱

اخبار

جلسه نظام ارتقای سلامت اداری در بهداشت ودرمان صنعت نفت شمالغرب کشور برگزار شد.

جلسه نظام ارتقای سلامت اداری با حضور دکتر امینی و زهرا آجیدیان از بازرسی سازمان و مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور برگزار گردید.

 



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، در راستای ارتقای سلامت نظام اداری جلسه ای با حضور دکتر امینی و زهرا آجیدیان از بازرسی سازمان و رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور و مسئولین واحدهای مختلف روز چهارشنبه مورخ  اول اسفند 1397 در سالن آموزش برگزار شد.

در این جلسه بررسی سنجه های سلامت نظام اداری با توضیحات اولیه دکتر امینی و توضیحات تکمیلی آجیدیان انجام گرفت.

دکتر امینی ضمن اشاره به این موضوع که در بررسی های بعمل آمده از بهداشت و درمان صنعت نفت مختلف سطح کشور حتی به مواردی برخورد کرده اند که خدمت گیرنده  متضرر شده است ، هدف از این بازرسی ها را شفاف سازی و بستن روزنه های فساد بیان کرد.

ایشان با بیان اینکه باید ساختارهای نظام اداری اصلاح گردد و فرآیندها بهبود یابد بر کاهش انحراف معیارهای استاندارد در ارائه خدمات تاکید نمود.

سپس دکتر امینی با تمجید از همکاران این بهداشت و درمان ، گفت ؛ مادر این منطقه بحمدالله به فساد نرسیدیم ، فقط قصوراتی بوده که اکثرا عدم آموزش در بخش درمان غیر مستقیم علت آن بوده است.

در ادامه زهرا آجیدیان نیاز این حوزه را آموزش در قوانین و تعرفه ها دانست و آموزش مدیران و مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور را مهمتر از بقیه همکاران ذکر کرد.

ایشان 9 شاخص مهم در بحث آموزش مقابله با فساد اداری و سلامت آن را مجددا بیان نموده و با اشاره به این موضوع که متاسفانه ایران از نظر سلامت اداری 27% از این موضوع برخوردار است ، به سابقه تصویب قوانین مربتط با مبارزه با فساد اداری در جمهوری اسلامی و اجرای آن در وزارت نفت و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اشاره نمود.

وی با اشاره به ماده های 13 ، 14 و 15 این قانون که ، « مسئولین واحدها با مشاهده هر گونه فساد باید آنرا به مراجع بالاتر ارجاع دهند » بر اجرای این اصل تاکید کرد.

بررسی سه ماهه شاخص ها ، دیگر  موضوع تاکیدی ایشان بود.

آجیدیان با بیان اینکه ، ریاست جمهوری تا پایان سال 1398 به سازمان و ادارات دولتی فرصت خودارزیابی داده است ، گفت ؛ این مقوله فرصتی برای ارزیابی بهداشت و درمان از سوی خودمان است.

سپس سنجه های تکمیل شده توسط این بهداشت و درمان قبلا به ایشان ارسال شده بود مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در آخر جلسه ، به سوالات همکاران و مسئولین این بهداشت و درمان در مورد سنجه های مزبور توسط دکتر امینی و آجیدیان توضیحات لازم ارائه شد.

ارتقا4
ارتقا3
ارتقا2
ارتقا1

 

 

۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۲۳
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۵۴۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید