سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۰:۰۸
 

اخبار

بازدید نوروزی از آمبولانس های بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور

جهت سرویس دهی بهینه و ارائه خدمات درمانی مناسب ، همانند هر سال ، اورژانس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور اقدام به بازدید نوروزی و خانه تکانی سالیانه خود نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، همانند سنوات گذشته ، واحد اورژانس در آخرین روز های سال 1395 اقدام به بازدید نوروزی آمبولانس ها و خانه تکانی نوروزی خود نمود.

در این اقدام که در جهت ارائه بهینه خدمات امدادی - درمانی این واحد و نیز چک نمودن سیستم ها و بروز نمودن دستگاه های موجود در آمبولانس ها و در راستای سرویس دهی دقیق انجام گرفت آقای عنایت ا... قنوی پرستار اورژانس با همکاری واحد نقلیه این خانه تکانی نوروزی آمبولانس ها را انجام دادند.

در گفتگو خبرنگار بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور با آقای قنوی گفتند ؛ ما در واحد اورژانس مفتخریم همانند سنوات گذشته در ایام عید در خدمت کارکنان و خانواده های محترمشان باشیم و در این راستا و در جهت سرویس دهی بهینه ، خانه تکانی نوروزی و بازدید از آمبولانس ها را سرلوحه کار خود قرار دادیم. آغازی خوش و پایانی پرشور و توأم با سلامتی را در سال جدید برای تمامی همکاران محترم و خانواده های گرامیشان آرزومندیم.

بازدید آمبولانس 95-8
بازدید آمبولانس 95-7
بازدید آمبولانس 95-6
بازدید آمبولانس 95-5
بازدید آمبولانس 95-4
بازدید آمبولانس 95-3
بازدید آمبولانس 95-2
بازدید آمبولانس 95-1

۱ فروردین ۱۳۹۶ ۱۴:۲۴
تعداد بازدید : ۴۲۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید