سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۳۳
 

اخبار

دیدار رئیس بهداشت و درمان شمالغرب با کادر بخش دندانپزشکی بمناسبت روز دندانپزشکی

دکتر حسینعلی زاده به مناسبت روز دندانپزشکی با همکاران این بخش دیدار و این روز را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، بمناسبت روز دندانپزشکی ، دکتر شمس الدین حسینعلی زاده رئیس این بهداشت و درمان بهمراه دکتر رضا مسکوچی رئیس امور درمان ، یبمه گری و اسناد پزشکی و دکتر امیر محمود عرفانی رئیس روابط عمومی امروز در بخش دندانپزشکی حضور یافتند و ضمن بازدید از قسمت های مختلف این بخش ، با تک تک همکاران دیدار نمودند.

دکتر حسنیعلی زاده ضمن تبریک روز دندانپزشک به همکاران ، گفت ؛ امسال دست در دست هم تلاش خواهیم کرد خدمات بهینه ای را ارائه نمائیم تا موجبات رضایت مراجعین که رضایت خداوند را در پی خواهد داشت فراهم آوریم.

دکتر مسکوچی نیز با بیان اینکه ، لغو قرارداد با دندانپزشکان و متخصصان دندانپزشکی سطح شهر باعث افزایش مراجعات به این بخش گردیده ، تلاش مضاعف ما را در ارائه خدمات بهینه و در دایره امکانات موجود این بهداشت و درمان می طلبد.

دکتر عرفانی نیز با بیان ، نارضایتی ها از لغو قرارداد ها ، توجه به مشکلات درمانی و نیازهای مراجعین را اولویت آینده این بخش دانسته و جمع آوری اطلاعات در خصوص دلایل مراجعات مکرر بیماران و ریشه یابی جهت پیشگیری و درمان مناسب را از اصلی ترین نیازهای این بهداشت و درمان در زمینه دندانپزشکی دانست.

 

دندان

 

۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ۱۰:۴۵
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۴,۰۱۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید