سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۰:۴۵
 

اخبار

مراسم تودیع و معارفه رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و ماهشهر برگزار شد

آئین تودیع و معارفه رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز روز یکشنبه ۲۶ خردادماه با حضور دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل سازمان، مهندس احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ، دکتر ایرج نظری رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و جمعی از مدیران و روسا ستادی و کارکنان بیمارستان نفت اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بهداشت و  درمان صنعت نفت؛دکتر حبیب اله سمیع ، با تقدیر از تلاش های دکتر فرهاد کلانتری در مدت ۱۴ سال تصدی ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز اظهار داشت: وی با تلاش در عرصه های مختلف بویژه در در خصوص فعالیت های مرتبط با پیشگیری و سلامت خانواده کارنامه مثبتی از خود به جای گذاشته است و امیدواریم همچنان از خدمات و تجریبات ایشان بهره مند شویم.

وی افزود :‌ بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز به لحاظ جمعیت طبی و هم از نظر موقعیت خاص و جغرافیایی استرات‍ژیک ترین منطقه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت است لذا بیشترین توجه ما به این منطقه است.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تصریح کرد :‌ در ۵ سال گذشته باتوجه به رسالت سازمان شرایط را برای ارائه خدمات شایسته تر در بیمارستان فوق تخصصی نفت اهواز فراهم کردیم .

دکتر سمیع،‌ خرید تجهیزات پیشرفته از جمله MRI، سی تی اسکن، آنژیوگرافی ، سونوگرافی، رادیولوژی و بازسازی و نوسازی بخش های مختلف اطفال و CCU بیمارستان نفت اهواز را از جمله این اقدامات برشمرد.

وی با اشاره به اینکه بخش هایی از این بیمارستان نیاز به نوسازی دارد تصریح کرد:‌ راه اندازی بخش فوق تخصصی الکتروفیزیولوژی قلب و بازسازی پلی کلینیک تخصصی و اورژانس بیمارستان نفت اهواز از جمله برنامه های آتی این سازمان است.

دکتر سمیع با اشاره به این که سازمان متولی سلامت خانواده صنعت نفت است گفت : بدنبال ارائه خدمات با کیفیت در بیمارستان فوق تخصصی نفت اهواز  هستیم تا اعزام ها را کاهش دهیم .

مدیرعامل سازمان با تاکید برهمکاری مدیران نفتی منطقه ادامه داد :  امیدواریم شرایطی  فراهم شود تا کارکنان به راحتی از  مناطق اطراف مثل مسجد سلیمان،ماهشهر و آغاجاری  به بیمارستان اهواز مراجعه کنند نیازی نباشد برای درمان به راه های دور بروند .

وی افزود : خوشبختانه این منطقه در فعالیتهای پیشگیرانه ، پایش و کنترل برای کاهش ریسک فاکتورها پیش قدم بوده و  با تلاش تیمی در  مدیریت بحران و HSE  اهواز در این حوزه زبانزد بوده است .

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در پایان با اشاره به سوابق دکتر بهرام دهقان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز گفت:‌ وی از افراد صدیق، پرتلاش و زحمت کش است که امیدواریم مسیری را که دکتر کلانتری ایجاد کرده ادامه دهد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، با قدردانی از کادر بهداشت و درمان صنعت نفت در خدمات رسانی گفت : بهداشت و درمان صنعت نفت همواره در تمامی شرایط مختلف پشتیبان و حامی سلامت کارکنان و خانواده های آنان، است.

وی افزود :  انتظار مجموعه صنعت نفت این است که امکانات و تجهیزات بیمارستان ها و مراکز درمانی بویژه استان خوزستان و اهواز ارتقا یافته تا اعزام بیماران به تهران کمتر شود.

مهندس احمد محمدی تصریح کرد: کارکنان مناطق عملیاتی به پشتوانه  حمایت بهداشت و درمان از خانواده هایشان در مناطق دور به فعالیت می پردازند و باید تلاش شود تا شرایطی فراهم کنیم  که نسبت به درمان خود و خانواده دغدغه نداشته باشند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ادامه داد : بهداشت  و درمان صنعت نفت در حوزه مسئولیت اجتماعی علی الخصوص در استان خوزستان خوش درخشیده است.
 
وی خاطر نشان کرد :  امیدواریم این تعامل سازنده و همکاری همراه را با افزایش میزان رضایت مندی کارکنان ادامه دار باشد.

در ادامه مراسم  رئیس پیشین بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز گزارشی از عملکرد دوره مدیریت خود ارائه داد و شفافیت، شایسته سالاری، تکریم نیروی انسانی، آموزش و پرهیز از حاشیه ها را از جمله شاخص های این دوره عنوان کرد.

دکتر فرهاد کلانتری با اشاره به بازسازی و نوسازی بیمارستان بزرگ صنعت نفت اهواز گفت: 80 درصد سه طبقه بیمارستان نوسازی شده است و امیدوارم خدمات با کیفیت بهتر از گذشته ادامه پیدا کند، برای راه اندازی سامانه مدیریت بحران  4سال بطور مداوم تلاش کردیم و امروز شاهد این هستیم که چه میزان موثر و دقیق است.

دکتر بهرام دهقان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز نیز با بیان اینکه مسئولیت در حوزه بهداشت و درمان بسیار سخت است گفت: ‌امیدوارم با همکاری و مساعدت دوستان بتوانم در این مسئولیت موفق شوم.

وی به اهمیت نقش نیروی انسانی در ارائه خدمات اشاره کرد و گفت : بدنبال ایجاد شرایط مساعد برای کارکنان بیمارستان اهواز هستیم .

دکتر ایرج نظری رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این مراسم با اشاره به اینکه همکاری خوبی بین این دانشگاه و بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز وجود دارد گفت :‌ بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در زمینه پیشگیری از بیماری های غیر واگیر خدمات شایسته ای ارائه می دهد.

سرهنگ میرعبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بود که با اشاره به خدمات مطلوب بیمارستان نفت اهواز، تصریح کرد: این بیمارستان الگویی برای سایر مراکز درمانی در استان است.

وی از مدیریت دکتر فرهاد کلانتری تقدیر کرد و اهمیت این هماهنگی را رضایت مندی بیماران بستری در بیمارستان عنوان کرد.

۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۵۱
تعداد بازدید : ۳,۰۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید