سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۱۳
 

اخبار

دیدار مشاور وزیر و رئیس ارتباطات حوزوی وزارت نفت با کارکنان

دکتر احمد مجیدی در حاشیه بازدید از مراکز صنعتی پالایشگاه ، پتروشیمی ، گاز و پخش فرآورده های نفتی ، دیداری با کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، دکتر مجیدی مشاور وزیر و رئیس ارتباطات حوزوی وزارت نفت با اشاره به برنامه ریزی سفر و عدم زمان بازدید از بهداشت و درمان  گفت : این موضوع  نشان از مظلومیت این مجموعه دارد گفت : تمام تلاش من برای این دیدار   یک ساعت در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور برای تشکر از زحمات عزیزان است .

سپس با اشاره به دو بعدی بودن انسان ها گفت : جسم انسان در دست دکتر حسینعلی زاده است و روح آن در دست حاج آقای هادی رابط ما در اینجا ، است که اگر این دو نفر ما را به اعلی علیون رساندند ما عاقبت به خیر خواهیم بود ولی اگر یکی از آنها لق بزند انسان از دست می رود و تخصص تک بعدی باعث از بین رفتن انسان ها می گردد چراکه انسان ، موجودی چند بعدی است چنانچه بایستی به جسم خود توجه نماید بایستی به روح و معنویات نیز توجه باشد،  و اسلام کاملترین دین است که هم به جسم انسان توجه دارد و هم به روح و معنویات.

دکتر شمس الدین حسینعلی زاده رئیس این مرکز ، ضمن تشکر از حضور ایشان در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، گزارش اجمالی از آمار جمعیت طبی در سه استان آذربایجان شرقی ، غربی و اردبیل تحت پوشش ، مراکز طرف قرارداد در این سه استان ، درمانگاه ها و مراکز پزشکیاری و شاغلین در این بهداشت و درمان ارائه کرد.

وی  خدمات پزشکی خانواده ، طب صنعتی و طب کار با حضور متخصص طب کار و پزشکان طب صنعتی  ، آزمایشگاه ، داروخانه ، دندانپزشکی ، فیزیوتراپی و کلینیک های تخصصی را از جمله  خدمات ارائه شده عنوان کرد و گفت : در مناطق دیگر علاوه بر شهر تبریز ، پزشکان معتمد این بهداشت و درمان حضور دارند که در صورت نیاز با معرفی به مراکز طرف قرارداد و درمان غیر مستقیم انجام می گیرد.

حسینعلی زاده اظهار کرد : با اشاره به بستر IT در این مرکز و حذف کاغذ تمام کارهای مربوط به نوبت گیری ، نسخه نویسی پزشکان و نسخه پیچی در داروخانه از طریق رایانه ها و نرم افزارهای مربوطه انجام می گیرد و نوبت ها هم از طریق تلفن های ثابت ، تلفن همراه و سایت اینترنتی صورت می پذیرد.

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت ادامه داد : در مورد کارکنان رسمی ، بهداشت و درمان در همه زمینه ها مظلوم واقع شده یکی از مشکلات بحث گریدینگ کارکنان با توجه به بالا بودن مدارک تحصیلی نسبت به سایر شرکت ها است و نیز بلاتکلیفی بهداشت و درمان ، که خواستار انعکاس آنها به وزیر نفت هستیم.

در ادامه حاج آقا بابازاده امام جماعت بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، ضمن تقدیر و تشکر از حضور دکتر مجیدی در این جمع ، گزارش مختصری در خصوص عملکرد شورای اقامه نماز ارائه کرد و گفت :  از دکتر حسینعلی زاده و دکتر عرفانی بدلیل پیگیری های فراوان برای برگزاری نماز اول وقت در این مجموعه تشکر میکنم،هفته ای سه بار بین الصلاتین سخنرانی پنج دقیقه ای ایراد می گردد که در مناسبت های مذهبی و تقویمی و ماه مبارک رمضان  هر روز سخنرانی بمدت 15 دقیقه  ، همراه با احکام و مسائل مرتبط با ماه مبارک رمضان و نیز قرائت جزء 30 همه روزه بعد از نماز ظهر و عصر برگزار میشود که کارکنان استقبال خوبی دارند.

سولماز جوان مقدم کارمند روابط عمومی ، گزارشی اجمالی از عملکرد شورای فرهنگی این بهداشت و درمان ارائه و از آغاز به کار شورای امر به معروف و نهی از منکر در سال 97 و مقارن با هفته احیا خبر داد و گفت : این شورا با تشکیل جلسه ، اقدام به تبلیغات محیطی و نصب احادیث ، روایات و آیات قرآنی ،در خصوص امر به معروف و نهی از منکر ، در معرض دید عموم و همچنین سیستم اطلاع رسانی داخلی همکاران (برید) اقدام کرد.


مقدم دیگر برنامه های اجرایی این شورا را برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع امر به معرف و نهی از منکر ؛ارسال پیامک های فرهنگی روزانه در هفته احیا ، ماه مبارک رمضان و ماه های محرم و صفر با موضوعات نهضت عاشورا ، برگزاری مسابقات فرهنگی ( در دهه مبارک فجر ، سالگرد آزاد سازی خرمشهر و ...)،برگزاری مسابقات فرهنگی با استفاده از احادیث و آیات قرآنی متناسب با مناسبت های دینی ، برگزاری دعای توسل در ماه مبارک رمضان و ماه محرم ،برگزاری کلاس های تفسیر و تدبر در قرآن روز های چهارشنبه هر هفته ،برگزاری نمایشگاه کتاب در مناسبت های مختلف تقویمی بخصوص هفته امر به معروف و نهی از منکر ، ایام ا.. دهه مبارک فجر و ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

بررسی نظر سنجی های بعمل آمده از صندوق های موجود در ساختمان پلی کینیک ( واحدهای آزمایشگاه ، دندانپزشکی و سایر واحد ها) که نظر سنجی های اخذ شده از مرکز سلامت کار پالایشگاه وو پتروشیمی تبریز و همچنین نظر سنجی های تصادفی سالی دوبار از همکاران و مراجعین صورت می گیرد. علاوه بر این حضور نماینده روابط عمومی سالی 2 بار در واحدها و نظر سنجی مستقیم از کارکنان و مراجعین صورت می پذیرد که تمام موارد ضمن بررسی توسط رئیس روابط عمومی دکتر عرفانی ، حراست علی اصغر قلمی و محمدرضا جانشکر و همکار بازرسی اکبر قهرمانی و جوان مقدم همکار روابط عمومی طی صورتجلسه ای به رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور جهت ارائه طریق و تصمیم گیری های مربوطه اعلام می گردد که تاکنون اکثر موارد قابل اجرا در نظر سنجی ها ، اجرائی گردیده است و اخبار تمامی موارد در سایت این بهداشت و درمان قابل رویت می باشد.

مجیدی6
مجیدی5
مجیدی4
مجیدی3
مجیدی2
 

۱۵ تیر ۱۳۹۸ ۱۱:۱۷
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۱,۲۰۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید