سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۴۴

اخبار

نشست هم اندیشی حلقه های صالحین با محوریت روز ازدواج و مناسبت های ماه ذی الحجه برگزار شد.

اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی نشست این ماه خود را با محوریت روز ازدواج برگزار کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، نشست هم اندیشی حلقه های صالحین کانون بسیج جامعه پزشکی این بهداشت و درمان امروز یکشنبه مورخ  98/5/13 در محل نمازخانه پلی کلینیک برگزار شد.

در این جلسه که با حضور اعضای کانون بسیج برگزار شد ، حامد فروزنده قاری جوان به قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید  پرداخت .

دکتر بهروز عظیم زاده مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، با تبریک روز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) ، به بیان مناسبت های مختلف در ماه ذی الحجه اشاره کرد.

در ادامه حاج آقا اله وردیان به شرح اهمیت واقعه غدیر و تجلیل و تکریم این عید بزرگ اسلام پرداخت.

وی با تشریح فراهم نمودن مقدمات جانشینی امیر المومنین علی (ع) توسط نبی اکرم اسلام (ص) از زمان بعثت و توطئه های یهود برای ممانعت از انتقال نور رسالت از بنی اسرائیل به بنی هاشم به شرح ترورهای پیامبر اکرم (ص) و سنگ اندازیهای قبل از غدیر و سرپوش نهادن بر اصل واقعه غدیر پس از وقوع آن توسط دشمنان پرداخت.

ایشان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه ای در بزرگداشت عید غدیر تاکید نمود که اگر غدیر احیا می شد ، عاشورا بوجود نمی آمد.

همچنین با اشاره به شبهه « اسلام رحمانی » که در دو سال اخیر توسط دشمنان افکنده شده ، پیشنهاد کردند که در جلسات آتی به تفصیل این موضوع بحث و بررسی گردد.

در ضمن دکتر امیر محمود عرفانی رئیس روابط عمومی به اهمیت واقعه کربلا و داشتن شور و شعور حسینی ( ع ) تاکید نموده و قیام امام حسین ( ع ) را ادامه ولایت امیر المومنین علی (ع) دانستند که بی شک باعث ماندگاری دین اسلام به خصوص اثبات حقانیت شیعه گردید.

در پایان با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد (ص) جلسه خاتمه یافت.

حلقه
حلقه

۱۳ اَمرداد ۱۳۹۸ ۰۹:۱۵
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۲,۷۷۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید