سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۳۱
 

اخبار

خدمات درمانی تیم بهداشت و درمان صنعت نفت در نجف اشرف// خستگی در اینجا معنی خود را از دست داده است

تیم درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت متشکل از پزشک،پرستار و پیراپزشک طبق سنوات گذشته در صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف خدمات درمانی به زائرین ارائه کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت،دکتر جهانبخش امینی رییس امور ایثارگران سازمان ضمن تقدیر از فعالیت تیم اعزامی، گفت: امسال نسبت به سال های گذشته تدابیر بهتری دیده شده بود و اعضای تیم با روحیه جهادی و خستگی ناپذیر به ارائه خدمات پرداختند.

 وی افزود : خدمت درمانی در سه شیفت با حضور پزشک،پیراپزشک و پرستار انجام میگرفت که تقریبا در هر شیفت نزدیک به 5 هزار نفر خدمات دریافت می کردند.

رییس امور ایثارگران سازمان با اشاره به مراجعه زائران غیر ایرانی اظهار داشت : امسال با توجه به نظم و برنامه ریزی های انجام شده علاوه بر زائرین ایرانی، دیگر زائرین از کشورهای پاکستان و افغانستان هم از خدمات بهداشت و درمان بهره مند شدند.

دکتر امینی بیان کرد: زائرین با کارت ملی یا گذرنامه خود ثبت نام و برگه ویزیت دریافت کرده و سپس خدمات بصورت رایگان به آنان ارائه می شد.

گفتنی است دکتر علی‌اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال‌احمر با حضور در ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت از خدمات ارائه شده قدردانی کرد.

خدمات درمانی کربلا 6
خدمات درمانی کربلا 3
خدمات درمانی کربلا 2
خدمات درمانی کربلا 1

۲۸ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۵۳
تعداد بازدید : ۳۹,۰۱۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید