سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۵۶

اخبار

جشن میلاد رسول اکرم (ص) و تجلیل از بازنشستگان

مراسم جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و تجلیل از بازنشستگان سال 98 بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور در هفته وحدت برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، بمناسبت ایام ربیع ، آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) و هفته وحدت ، در این ایام پر برکت مراسمی جهت تجلیل از بازنشستگان بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور در سال 98 ، توسط روابط عمومی در مورخ 98/8/21 روز سه شنبه در سالن آموزش پلی کلینیک برگزار شد.

حاج آقا اله وردیان ، در خصوص هفته وحدت بیانات ارزشمندی را بیان کرده ، ایجاد شکاف بین مسلمین را سیاست دشمن بخصوص امریکا و اسرائیل دانسته و گفت همانطور که میدانید عامل میکروبی در شکاف های ایجاد شده در بدن و حتی در ظروف شکسته عامل اصلی بیماریها ست ، در دنیای امروز نیز نقش وهابیت ( سنی امریکایی) و شیعه انگلیسی همانند شکاف جهت آلوده نمودن جامعه اسلامی است . به هوش باشیم که هفته وحدت و اتحاد اسلامی در حمایت از تمامی مسلمانان جهان چه شیعه و چه سنی در مراسمی همچون روز قدس نمود پیدا می کند.

در این مراسم بعد از قرائت آیاتی چند از کلام ا... مجید توسط قاری جوان حامد فروزنده ، دکتر شمس الدین حسینعلی زاده رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ضمن خیر مقدم به حضار ، اهمیت دوران بازنشستگی را بازگو نموده و این دوران را فصلی جدید در زندگی هر فرد شمرد.

ایشان با اشاره به مراحل تکاملی روحی و جسمی انسان از کودکی تا آخر عمر ، یکی از مهمترین مراحل تاثیر گزار در این پروسه را دوران بازنشستگی ذکر نمود.

دکتر حسینعلی زاده سپس از سجایای اخلاقی بازنشستگان این بهداشت و درمان به تفکیک ابراز تشکر و برای ایشان و خانواده اشان آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه دکتر امیر محمود عرفانی به نقش حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری روز های خاص همچون روز قدس ، هفته وحدت و سایر موارد ، نقش هفته وحدت را در تحکیم دین مبین اسلام بیان کرده و گفت امام خامنه ای در این خصوص فرموده اند : « یکی از اصول اسلام ، وحدت مسلمین و اخوت اسلامی است » و حضور هشت روزه ایشان در سفر استانی به کردستان درسی عینی برای همه ما شیعیان و سنی ها جهت وحدت می باشد.

دکتر عرفانی سجایای اخلاقی پیامبر اکرم (ص) چه قبل از رسالت و چه بعد از انتخاب ایشان بعنوان رسول خاتم را امانت ، درستکاری ، خوش خلقی ، بشاش بودن و رعایت حال کودکان بیان کرد و به بیان چند روایت از رفتارهای عملی ایشان کفایت کرد.

« رحمت للعالمین » که تعبیر لطیف قرآن در مورد پیامبر اکرم (ص) است که خلاصه ای از خصایص عالیه ایشان می باشد. سه خصیصه و عملکرد مهم که در تداوم و گسترش دین مبین اسلام نقش اساسی داشته ؛ اخلاق حسنه پیامبر اعظم (ص) ، شمشیر زنی و مجاهدت های حضرت علی (ع) و انفاق و ثروت حضرت خدیچه (س) است.

ایشان در آخر به این نکته اشاره نمود که باید فاصله اخلاقی خود را با پیامبر اکرم (ص) مقایسه نموده تا شاید قطره ای از دریای بیکران ایشان کسب نماییم.

دکتر بهروز عظیم زاده رئیس کانون بسیج جامعه پزشکی ، در مورد اردوی زیارتی قم - جمعکران  و نیز نحوه کمک به زلزله زدگان استان آ.ش توضیحاتی ارائه نمود.

در پایان هر یک از بازنشستگان مریم طهباز ، علی زینالپور و حبیب نوری با تشکر از همکاران بخاطر تدارک مراسم مزبور ، خاطرات و نظرات خود از دوران کاری اشان بیان کردند و لوح های بازنشستگی با حضور پرشور همکاران به ایشان تقدیم شد.

 

باز20

باز9
باز19
باز18
باز17
باز16
باز15
باز14
باز13
باز12
باز11
باز10
باز8
باز7
باز6
باز5
باز4
باز3
باز2
باز1

 

۲۲ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۱۷
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۶۳۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید