سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۰۰

اخبار

تجلیل از آقای عبدالله نجفی کارمند بازنشسته بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور

به همت روابط عمومی و با موافقت ریاست محترم بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، روز چهارشنبه مورخ 96/3/3 از آقای عبدالله نجفی مسئول انبار داروئی که در تاریخ 96/1/1/ به افتخار بازنشستکی نائل آمده است تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، به همت روابط عمومی و با موافقت ریاست محترم بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، روز چهارشنبه مورخ 96/3/3 از آقای عبدالله نجفی مسئول انبار داروئی که در تاریخ 96/1/1 به افتخار بازنشستکی نائل آمده است تجلیل شد.

 

در این مراسم که با حضور آقای دکتر حسینعلی زاده رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور  ، آقای دکتر عرفانی رئیس روابط عمومی ، خانم دکتر طالب شریعه دکتر داروساز و مسئول داروخانه ، خانم طهباز رئیس خدمات پشتیبانی ، خانم خوشمرام رئیس امور مالی و همکاران داروخانه برگزار شد.

 

آقای دکتر حسینعلی زاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و روز ایثار و مقاومت و آزاد سازی خرمشهر ، گفتند بازنشستگی همانند دیگر دوران زندگی هر فرد شاغل دارای نقاط قوت و ضعفی است که بسته به روحیات هر فرد دچار نوسان می گردد و در این میان استفاده بهینه از این دوران و پرداختن به ورزش و تفریحات سالم و داشتن تغذیه ای سالم بر نشاط آن می افزاید و فرد می تواند دوران بازنشستگی سرشار از شادکامی و سلامتی را بگذراند.

 

ایشان در ادامه گفتند با توجه به اینکه دوران بازنشستگی دوران فراغت از کار و حرفه ای است که بمدت 30 سال هر فرد مشغول بوده است لذا برنامه ریزی درست و منطقی از اثرات مخرب روحی آن خواهد کاست.البته شایان ذکر است در کشورهای پیشرفته دو قشر دارای کمترین مسئولیت و شادترین زندگی را دارند یکی کودکان و دیگری افراد بازنشسته ، که اولی بدلیل تجربه زندگی کودکانه و بودن در دنیای کودکی خود با کمک والدین و اجتماع زندگی شادی دارند و دومی بدلیل فراغت از کار و داشتن پس انداز کافی با پرداختن به ورزش و تفریحات سالم و بعضا گردشگری زندگی شادی را تجربه می کنند و این در جامعه ما بدلیل مشکلات مالی فراوان و وجود فرهنگ انتظارات بیش از اندازه از پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها کمی به سختی و گاها ناکامی این افراد می انجامد.

 

در ادامه آقای دکتر عرفانی ضمن تبریک به آقای نجفی آرزوی شادکامی و سلامتی همراه با سربلندی را آرزو نمودند.

 

خانم دکتر طالب شریعه مسئول داروخانه نیز ضمن تبریک به آقای نجفی ، گفتند در طول خدمت صادقانه خود همواره با تعهد و تلاشی مضاعف در انجام وظیفه خود کوشا بودند.

 

در آخر با اهدای هدایایی از سوی آقای دکتر حسینعلی زاده ، آقای دکتر عرفانی و خانم دکتر طالب شریعه به نمایندگی از همه همکاران این بهداشت و درمان از آقای نجفی تجلیل شد.

 

نجفی13

 

نجفی4

نجفی10
نجفی2

 

نجفی14


نجفی12نجفی11
نجفی9
نجفی8
نجفی6

نجفی5نجفی3
نجفی1

 

۵ خرداد ۱۳۹۶ ۲۱:۰۲
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۱,۹۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید