سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۶:۵۳

اخبار

جوابیه سازمان بهداشت‌ و درمان صنعت نفت به گزارش خبرگزاری باشگاه خبرنگاران

روابط عمومی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در پاسخ به گزارش منتشرشده در خبرگزاری باشگاه خبرنگاران توضیحاتی را ارسال کرد.

پیرو خبر منعکس‌شده مورخ پنجم اردیبهشت ماه آن خبرگزاری با عنوان" تکذیب در کلام، برون سپاری در عمل / چه چیزی در انتظار سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت است؟"، ضمن اعلام عدم‌تأیید آن مطلب، توضیحاتی به شرح زیر جهت اطلاع نگارنده و عموم مردم شریف ایران ارائه می‌گردد.

مدیر محترم باشگاه خبرنگاران جوان
باسلام:در پاسخ به مطلب مفصل و غیر دقیقی که در تاریخ ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در صفحه خبرنگاران جوان درج شد،جوابیه ی زیر در جهت احترام به افکار عمومی و دغدغه‌های همکاران ارجمند ارائه می گردد.مقتضی ست ،طبق قانون مطبوعات نسبت به درج جوابیه ی حاضر در اولین فرصت اقدام گردد.
 سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت مطابق با اساسنامه ی خود برای ایجاد تسهیلات لازم در جهت ارائه خدمات درمانی و بهداشتی و صنعتی به کلیه کارکنان شاغل در صنعت نفت به خانواده‌های آنان تاسیس گردیده است.
برخلاف تصور نویسنده ی مطلب برون‌سپاری به منزله ی خصوصی سازی سازمان نیست
 بلکه یکی از روش های ارائه خدمات به جمعیت تحت پوشش می باشد.
 سازمان با استفاده  از روش برونسپاری،از امکانات و خدمات تخصصی خارج از شرکت،با نظارت کامل خود برای ارائه ی خدمات جدیدتر و متنوع تر بدون اضافه کردن نیرو و هزینه های ثابت بر بودجه خود بهره می برد.
 شایان ذکر است که وزارت بهداشت و درمان نیز در بسیاری از موارد از این راهکار به صورت وسیع استفاده می نماید.
بنابراین برون سپاری خدمات تصمیمی است که مدیریت عالی سازمان اتفاقاً با بلند نظری و در نگاهی غیرصنفی،در راستای ارایه ی خدمت بیشتر و مدیریت بهینه ی منابع خود اتخاذ کرده است.
مع الوصف در نگاهی دقیق و خوش بینانه متن منتشر شده علی‌رغم لحن تند و برخوردار نبودن از دقت کافی،بیانگر این است که جمعیت تحت پوشش شاغل در صنعت به درستی از جایگاه سازمان در صیانت و پشتیبانی از سرمایه های نیروی انسانی مطلع هستند و تداوم حضور و خدمت‌رسانی این دستگاه را با جدیت و نگرانی تمام مطالبه و پیگیری می نمایند.
در پایان انتظار دارد در شرایط حساس بهداشتی و درمانی کشور و با قرار داشتن در آستانه ی آزمون بزرگ انتخابات پیش رو،ترتیبی اتخاذ گردد که از نشر مطالب غیردقیق و تحریک آمیز  خود داری شود.


۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۲:۲۶
تعداد بازدید : ۲۱,۰۱۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید