سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۰۳
 

اخبار

با حضور مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت

مسائل بهداشتی و درمانی کارکنان نفت و گاز زاگرس جنوبی پایش شد

مسائل بهداشتی و درمان کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با حضور دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در فراشبند، مورد پایش و بررسی قرار گرفت و احداث بیمارستان برای خانواده صنعت نفت جنوب کشور مطالبه اصلی مدیران منطقه بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در سفر سه روزه مدیرعامل این مجموعه، بازدیدی از روند خدمات رسانی مجموعه‌های بهداشتی و درمانی صنعت نفت در منطقه عملیاتی آغار و دالان با حضور دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل سازمان، دکتر محسن تندر رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان ، دکتر سیدابوالحسن محمدی مدیر عامل، حسین شکوری فر مدیر منابع انسانی و علی‌اکبر مصلی‌نژاد مدیر امور مالی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی انجام شد و نشستی در پلی کلینیک مرکزی شیراز به منظور بررسی مشکلات و کمبود تجهیزات پزشکی برگزار شد.

گسترش عقد قرارداد با مراکز درمانی بیشتر در سطح شهر شیراز، شفاف سازی کسر فرانشیز صورتحساب، افزایش خدمات مشاوره ای سلامت روان جهت حفظ روحیه و انگیزه کارکنان و خانواده ها، اصلاح تعرفه های درمانی با توجه به تورم موجود، پیگیری به جریان افتادن خدمات رسانی به فرزندان بالای 22 سال و احداث بیمارستان در شیراز از جمله مطالبات و خواسته های مدیران نفتی حاضر در جلسه بود .

همچنین دکتر هاشمی و هیات همراه در جلسه ای با کارکنان پالایشگاه گازی فراشبند به بررسی موردی مشکلات کارکنان در حوزه بهداشت و درمان پرداخت.

در این جلسه که رئیس منطقه عملیاتی نار و کنگان و رئیس HSE منطقه عملیاتی پارسیان بعنوان نماینده هر منطقه نیز حضور داشتند، مشکلات کارکنان در خصوص تمدید و تعویض دفترچه درمانی، اعزام بیمار و اقامت همراه بیمار، قرارداد با مراکز درمانی در سطح شهرستان‌ها، بکارگیری پزشکان متخصص در مراکز درمانی صنعت نفت، واکسیناسیون کارکنان، مشکلات دریافت هزینه‌های درمانی، تعرفه‌های درمانی، خدمات دندانپزشکی، خدمات درمانی از قبیل رادیولوژی، سونوگرافی و . ..مطرح و راه کارهای آن بررسی و  ارائه شد.

گفتنی است مدیران نفتی در خصوص خدمات رسانی کادر بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه فارس و انجام امر واکسیناسیون جهت کارکنان و خانواده های آنان ها تشکر و قدردانی کردند.

نشست مدیرعامل
۷ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۰۶
تعداد بازدید : ۱۳,۰۸۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید