سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۵۴

اخبار

نشست کمیته رسیدگی به شکایات بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب

دکتر حسینعلی زاده توجه ویژه و با فوریت به درخواست ها و شکایات کارکنان و خانواده های شریف صنعت نفت را اولویت اصلی کمیته رسیدگی به شکایات دانست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، کمیته رسیدگی به شکایات در دو نوبت طی روزهای سه شنبه 23 آذر و یکشنبه 5 دی در سالن کنفرانس پلی کلینیک مرکزی و با حضور اعضای این کمیته برگزار شد  .

دراین جلسه ، رئیس بهداشت و درمان ضمن تاکید بر توجه ویژه و با فوریت به درخواستها و شکایات سرویس گیرندگان و مراجعین که نشان از علاقه این عزیزان به استفاده از خدمات این بهداشت و درمان است و طبعاً این امر موجب ارتقای خدمات ارائه شده به سرویس گیرندگان از لحاظ کیفی و کمی خواهد بود ، وی همچنین گفت : ما در تلاشیم در حد امکانات و بودجه خود بهترین خدمات را ارائه نماییم و این میسر نخواهد شد مگر با پیشنهادات و نظرات مراجعین ، پس جلسات این کمیته بطور مستمر و منظم برگزار شود و نتایج بررسی نظرات جهت استفاده خانواده شریف صنعت نفت شمالغرب کشور ، بصورت مناسب اطلاع رسانی گردد .

به پیشنهاد اشرفی رئیس روابط عمومی این بهداشت و درمان ، مقرر شد پیشنهادات ارسالی از طریق فرم های نظرسنجی ، فضای مجازی و سایت این بهداشت و درمان بررسی و با توجه به مشخص بودن شماره تلفن همراه کارکنان و نام و نام خانوادگی آنها ، بعد از بررسی شکایات و نظرات مراجعین ، وصول شکایت از طریق پیامک به نامبرده اطلاع رسانی شده و با درخواست ایمیل در متن پیامک ، جوابیه بصورت الکترونیکی به فرد ارسال گردد.

در ادامه درخواستهای متعدد کارکنان در خصوص نوبت دهی اینترنتی واحد دندانپزشکی مطرح و مقرر شد ،  اخذ نوبت اینترنتی از هفته ای 2 بار (روز های سه شنبه و چهارشنبه) بصورت روزانه تغییر یابد . و همچنین روابط عمومی موظف گردید هر گونه تغییر در برنامه کاری پزشکان و دندانپزشکان را ، بعد از اخذ از واحد مربوطه ، در اسرع وقت و بطور مرتب از طریق سایت بهداشت و درمان و سایر روشها اطلاع رسانی نماید .

کمیته شکایات3
کمیته شکایات2

کمیته شکایات1

 

۷ دی ۱۴۰۰ ۰۸:۳۱
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۴۰۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید