سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۵۲

اخبار

دویست و بیست و چهارمین جلسه کمیته سلامت بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب

دویست و بیست و چهارمین جلسه کمیته سلامت بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور در پلی کینیک تخصصی برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، روز سه شنبه 30 آذر جلسه کمیته سلامت در سالن کنفرانس بهداشت و درمان شمالغرب کشور با حضور دکتر حسینعلی زاده رئیس بهداشت و درمان ، دکتر عظیم زاده رئیس سلامت کار ، دکتر مسکوچی رئیس امور درمان و بیمه گری و سایر مسئولین برگزار شد  .

دراین جلسه ، رئیس بهداشت و درمان ضمن تشکر از فعالیتهای اخیر روابط عمومی در تمامی وظایف محوله بخصوص بروز رسانی و ویرایش سایت بهداشت و درمان ، تاکید کرد کلیه مسئولین در تحقق اهداف و برنامه های حوزه فوق کمال همکاری را با تیم روابط عمومی داشته باشند .

دکتر سودی متخصص عفونی طبق جلسات گذشته توضیحات علمی و آخرین اطلاعات مربوط به ویروس کرونا را برای حاضرین جلسه تشریح نمود.

اشرفی توضیحاتی در خصوص روند جاری معاینات بدو استخدام ایثار گران ارائه و تشکر ویژه خود را از تمامی واحدها بخصوص همکاران آزمایشگاه بابت همکاری مجدانه ابراز کرد.

در ادامه جلسه موضوعاتی مطرح و تصمیماتی اتخاذ گردید که اهم آنان بشرح ذیل میباشد :

در راستای افزایش رضایتمندی ، بازبینی برنامه نوبت دهی واحد دندانپزشکی و افزایش دندانپزشک مطرح و در این راستا مقرر شد ارائه خدمت در مراکز سلامت کار با تخصیص نوبت روزانه بیشتری برای متقاضیان بوده و دندانپزشکی روزهای شنبه ، یکشنبه ، سه شنبه و چهار شنبه در شرکت پتروشیمی و روزهای شنبه و دوشنبه در شرکت پالایش نفت تبریز ارائه خدمت نماید .

با توجه به فرارسیدن نوبت سوم واکسیناسیون کووید - 19 کارکنان و خانواده های صنایع نفت و گاز ساکن تبریز ، مقرر شد هماهنگی های لازم با مرکز بهداشت شهرستان تبریز بعمل آمده تا طی مدت یک هفته در مکان امن و فضای مناسب پیش بینی شده در شرکتها ، واکسیناسیون انجام شود .

دکتر حسینعلی زاده دستور دادند کلاس آموزشی AED برای کلیه کارکنان بهداشت و درمان برگزار شده و هر 6 ماه دوره بازآموزی CPR با جدیت همچون گذشته برای پرسنل درمانی ادامه یابد .

در پایان جلسه از عباس محمودی به جهت شرکت در مسابقه عکاسی برگزار شده توسط سازمان بابت روز پرستار تقدیر بعمل آمد و جایزه ارسالی ، توسط رئیس بهداشت و درمان به ایشان اعطا گردید .

کمیته5
کمیته3

کمیته4
کمیته2
کمیته1

۷ دی ۱۴۰۰ ۰۸:۵۸
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۴۷۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید