سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۱۵

اخبار

تقدیر از عملکرد دکتر بهنام مرادی در حوزه سلامت کار بهداشت و درمان شمالغرب کشور

در دویست و بیست و ششمین نشست کمیته سلامت بهداشت و درمان شمالغرب کشور از عملکرد بهینه پزشک طب صنعتی تقدیر و تشکر بعمل آمد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، روز سه شنبه 5 بهمن جلسه کمیته سلامت در سالن کنفرانس بهداشت و درمان شمالغرب کشور با حضور دکتر حسینعلی زاده و سایر اعضاء کمیته برگزار شد  .

درابتدای جلسه ، دکتر شمس الدین حسینعلی زاده ضمن عرض تبریک مجدد ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها سیدة نساء العالمین و روز زن به کلیه کارکنان و حاضرین جلسه ؛ بابت عدم امکان عرض تبریک حضوری این روز فرخنده به تک تک همکاران اناث بهداشت و درمان پوزش خواست و در ادامه از زحمات دکتر بهنام مرادی در حوزه سلامت کار تشکر و قدردانی بعمل آمده و هدیه ای ناچیز به رسم یادبود و لوح تقدیر به ایشان اعطاء گردید .

دکتر سودی متخصص عفونی ، آخرین مطالب مرتبط با همه گیری کووید - 19 را توضیح و اشاره کرد با توجه به اینکه امیکرون سوش غالب در کشور شناخته شده و نیز در کودکان شیوع آن رو به فزونی است و از طرفی در آذربایجان شرقی فقط ۳۰ درصد از مردم دز سوم را دریافت کرده اند ؛ احتمال شروع پیک ششم دور از انتظار نمیباشد . وی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ، خاطرنشان کرد: دز سوم به میزان قابل توجهی از ابتلای شدید به کرونا جلوگیری می‌کند ، از این رو از تمامی همکاران و خانواده های عزیز خواهشمندیم برای تکمیل واکسیناسیون خود به مراکز واکسیناسیون سطح استان مراجعه کنند. دکتر سودی افزود: تمامی مادران باردار و حتی مادرانی که در سه ماهه اول بارداری خود هستند ، می‌توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون  ، واکسن سینوفارم و یا واکسن آسترازنکا دریافت کنند.

در ادامه موضوعاتی مطرح و تاکید گردید هر چه سریعتر دوره های آموزشی تکمیلی رانندگان آمبولانسها و امدادگران منطقه 8 عملیات انتقال گاز توسط مرکز فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز  ؛ پیگیری ، برنامه ریزی و اجرائی گردد.

همچنین مقرر شد جهت رفاه حال پزشکان شیفت پلی کلینیک مرکزی بمنظور صرف نهار/شام ، مکان مناسبی بدور از محیط در معرض بیماران مراجعه کننده در نظر گرفته شود . در انتهای جلسه رئیس بهداشت و درمان تاکید کرد : همکاران فوریت پزشکی زمانی که بعنوان راننده آمبولانس در پلی کینیک تخصصی بهداشت و درمان انجام وظیفه مینمایند با پرستاران اورژانس در تمامی شیفتها همکاری داشته باشند .

دکتر مسکوچی تاکید کرد جهت پیشگیری از نارضایتی های احتمالی توسط بیمارانی که  به جهت عدم اطلاع و آگاهی بدون رعایت سیستم ارجاع (اخذ معرفی نامه) به مراکز غیر شرکتی مراجعه میکنند ؛ باید در اسرع وقت  "دستورالعمل طرح توسعه خدمات بهداشتی درمانی دردسترس کارکنان" مجدداً بازبینی شده و از طریق سایت بهداشت و درمان شمالغرب کشور در دسترس جمعیت طبی تحت پوشش قرار گیرد .

لوح تقدیر دکتر مرادی

دکتر مرادی

جلسه 226-1
جلسه 226

۶ بهمن ۱۴۰۰ ۰۰:۲۰
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۸۱۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید