سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۱۸

اخبار

اجلاس مدیران و روسای سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت

اجلاس مدیران و روسای سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در ایام الله دهه فجر با حضور مدیرعامل ، مدیران ستادی و جمعی از روسا و مدیران بصورت آنلاین و حضوری برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ؛ این اجلاس روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 13 و 14 بهمن ماه از طریق ویدئو کنفرانس برگزار و از منطقه شمالغرب کشور روسای بهداشت و درمان ، اموردرمان ، خدمات پشتیبانی و روابط عمومی به صورت غیر حضوری در این نشست شرکت داشتند.

دکتر سید مهدی هاشمی مدیر عامل سازمان در ابتدای سخنان خود ایام دهه مبارک فجر را تبریک  و درگذشت فقیه عالی مقام و مرجع بصیر، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت عرض نمود ؛ وی  شیوع مجدد بیماری کرونا در کشور را علت لغو برگزاری حضوری این نشست عنوان و  ابراز امیدواری کرد که اجلاس مدیران و روسا در سال آینده با ریشه کن شدن بیماری کووید 19 با حضور تمامی روسا و مدیران برگزار شود.

وی ضمن قدردانی از زحمات و خدمات مدیران و روسا در یک سال گذشته مدیریت خود گفت : از آغاز مدیریت در این یک سال با مشکلات و چالش هایی بسیاری روبرو شدیم اما خوشبختانه توانستیم با همراهی و همکاری تمامی مدیران و روسا گام های موثری برداریم.

دکتر هاشمی تصریح کرد : سازمان بهداشت و درمان خدماتی است و نباید توقع درآمدزایی از آن داشته باشیم اما موضوع بودجه مبتنی بر عملکرد می تواند در مدیریت درآمد و هزینه تاثیر گذار باشد. مدیر عامل در ادامه گفت : ستاد سازمان تمام قد در کنار مناطق برای ارائه خدمات با کیفیت به صنعت نفت است .

دکتر هاشمی از روند خدمات در  مناطق در حوزه پوشش واکسیناسیون و  خدمات به بیماران سرپایی و بستری کووید 19  تقدیر کرد و گفت : کادر درمانی که  بطور داوطلبانه و با خیر اندیشی بدون چشم داشت پاداشی برای بهبود زندگی سالم و خدمت به همنوعان خود از هر تلاشی دریغ نکردند همانند فرشتگان نجات بشمار می روند و اینجانب امیدوارم بتوانم انتظارات این عزیزان را رفع نمایم.

گفتنی است در طی این نشست دو روزه روسای مناطق سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت گزارش عملکرد خود را ارائه و  مشکلات و چالش های منطقه را مطرح کردند که توسط مدیران و روسا ستادی به آن پاسخ داده شد . همچنین رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب با پاورپوینت تهیه شده به گزارش عملکرد 10 ماه سال 1400 پرداخت و اهم فعالیتهای شاخص در این مدت از جمله : دسترسی اینترنتی به نتایج آزمایشات ، راه اندازی بخش PCR ، پیگیریهای مستمر و ارائه آموزشهای لازم به بیماران کووید 19 و تماس تلفنی بیش از 21000 مکالمه توسط تیم Call Center و پزشکان ، پوشش واکسیناسیون هپاتیت و کووید 19 جمعیت تحت پوشش ، راه اندازی سامانه های سینا (سلامت خانواده ) و هلثی لاین ( سلامت کار ) ، برگزاری بیش از هفت رزمایش توسط مدیریت بحران و پدافند غیر عامل ، مشاوره های روانشناسی غیرحضوری ، طرح تحویل دارو درب منازل بیماران خاص و بازنشستگان ، تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر و ... را مطرح کرد .

در انتهای جلسه دکتر حسینعلی زاده اهم چالشها و مشکلات منطقه را بیان کرد .

 

اجلاس1اجلاس2 اجلاس3 اجلاس4 اجلاس5 اجلاس6

 

۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ۱۱:۲۹
تعداد بازدید : ۴۹۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید