سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۱۵

اخبار

دیدار مدیران منابع انسانی شرکتهای پالایش نفت و پتروشیمی تبریز با رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور

مدیران منابع انسانی شرکتهای پالایش نفت و پتروشیمی تبریز با حضور خود در ستاد بهداشت و درمان شمالغرب کشور راهکارهای ارتقاء تعامل در حوزه درمان و ... را بررسی کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور؛ دکتر اوصالو ، مهندس تندرو مدیران منابع انسانی و مهندس لطیفی ، مهندس جوادی روسای امورکارکنان شرکتهای پتروشیمی و پالایش نفت تبریز روز چهارشنبه 20 بهمن در ستاد بهداشت و درمان شمالغرب حضور یافته و با دکتر حسینعلی زاده و برخی مسئولین دیدار کردند .

در این جلسه رئیس بهداشت و درمان ضمن ابراز خرسندی ، به میهمانان خوش آمد گفت و درخواست نمود این ملاقاتها بصورت ادواری و منظم هر چند ماه تکرار شود .

در ادامه مهندس تندرو و دکتر اوصالو به اهم موضوعات پرداختند و درخواستهای کارکنان زیر مجموعه شرکت خویش را بیان و از رئیس بهداشت و درمان خواستند تا دستور مساعدتهای لازم را صادر کنند .

دکتر حسینعلی زاده به تک تک موارد پاسخ داده و اشاره کرد : برخی قوانین جاری در صنعت نفت از حدود اختیارات رئیس بهداشت و درمان خارج بوده و در این خصوص دستورات و قوانین ارسالی از سوی سازمان قابل اجرا میباشد. در ادامه قول داد بزودی بمحض برطرف شدن برخی موانع ، کلینیکهای تخصصی با ظرفیت دوبرابری نسبت به قبل راه اندازی شده و اطلاع رسانی انجام شود . بسیاری اقدامات در خصوص دندانپزشکی انجام که بتدریج شاهد ارتقاء رضایتمندی خواهیم بود و خاطر نشان کرد هر گونه اقدام از طریق سایت بهداشت و درمان ، نامه و ... اطلاع رسانی میگردد .

دکتر حسینعلی زاده در خاتمه جلسه مجدداً رئیس روابط عمومی را مکلف کرد تمامی پیشنهادات ، انتقادات و شکایات کارکنان را هر هفته جمع بندی و با هماهنگی مسئولین نسبت به برطرف نمودن آن اقدام نموده و موارد کلان و غیر قابل حل را در جلسات کمیته سلامت و کمیته رسیدگی به شکایات مطرح تا هیچ موردی بدون پاسخ و اقدام نماند .

 

جلسه-مدیران-1
جلسه-مدیران

۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۶:۵۳
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۹۹۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید