سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۰۵

اخبار

تقدیر از لعیا فیروزان مراقب مامای سلامت خانواده در نشست کمیته سلامت

لوح تقدیر درجلسه 227 کمیته سلامت به فیروزان بمنظور فعالیتهای مطلوب در حوزه سلامت خانواده و مراقبتهای غیرحضوری اعطاء گردید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور؛ روز سه شنبه 19 بهمن دویست و بیست و هفتمین نشست کمیته سلامت برگزار و در ابتدای جلسه لوح تقدیر بابت عملکرد مطلوب لعیا فیروزان کارشناس ارشد مامائی بهداشت و درمان در حوزه سلامت خانواده و کال سنتر (مراقبتهای غیرحضوری تلفنی بیماران کووید 19) تقدیم گردید .

درادامه طبق جلسات قبل دکتر سودی آخرین یافته ها و موضوعات مرتبط با کرونا را تشریح و مجدداً بر واکسیناسیون نوبت سوم تاکید کرد .

دکتر حسینعلی زاده به حسام زاده گفت : با توجه به افزایش بار مراجعات در پیک ششم ، بمنظور کاهش زمان انتظار بیماران مراجعه کننده به بخش اورژانس ، برنامه پرستاران را طوری تنظیم نماید که ارائه خدمات بنحو بسیار مطلوب در حداقلترین زمان انجام و رضایت مراجعین کاملاً برآورده گردد .

رئیس بهداشت و درمان تاکید کرد همکاران رسمی شاغل صنعت نفت تحت پوشش که به پزشکان غیر شرکتی (خارج بهداشت و درمان) مراجعه میکنند و استعلاجی برای آنان صادر میشود ، سعی نمایند حداکثر تا 48 ساعت به هر روش ممکن استعلاجی را در اختیار بهداشت و درمان قرار داده تا غیبت غیر موجه تلقی نشده و در سامانه ثبت گردد.

 

لوح فیروزان

جلسه 227

جلسه 227-1

۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ۱۷:۴۳
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۸۱۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید