سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۰۶

اخبار

دید و بازدید عید مسئولین صنعت نفت تبریز

رئیس و مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب به دیدار مدیران عامل و مسئولین صنایع نفت و گاز و پتروشیمی تبریز رفتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ؛ دکتر حسینعلی زاده ، دکتر مسکوچی ، قلمی ، اشرفی و خوشمرام با حضور در مراکز صنعت نفت شهر تبریز ، سال جدید و عید نوروز  را به مدیران و کارکنان تبریک گفتند.

در این دید و بازدید ، ابتدا با حضور در ستاد شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی با مهندس روح الهی دیدار و سال نو را به ایشان و همکارانشان تبریک و تهنیت گفتند . دکتر حسینعلی زاده ضمن بیان این نکته که ماه مبارک رمضان را در پیش رو داریم ، گفت : سالی پر از معنویت ، شادکامی و موفقیت برای همکاران آرزومندیم.

سپس با حضور در شرکت پالایش نفت تبریز ، ضمن دیدار با مهندس باقری مدیرعامل شرکت، سالی پر نشاط توام با سلامتی برای همکاران از خداوند متعال آرزو شد و دکتر حسینعلی زاده گفت : امیدواریم همه گیری ویروس کرونا در سال جدید به حداقل خود رسیده و همکاران و خانواده های محترم صنعت نفت با کمترین دغدغه شاهد ارتقای کیفیت خدمات قابل ارائه در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور باشند.

منطقه هشت عملیات انتقال گاز مقصد بعدی بود که با حضور در دفتر مهندس خدائی ، مسئولین این بهداشت و درمان سال نو را به همکاران این مجموعه نیز تبریک گفتند.

در ادامه مسئولین بهداشت و درمان با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت پتروشیمی تبریز  با مهندس درفشی دیدار کردند.در این دیدار دکتر حسینعلی زاده صنایع عملیاتی بخصوص پتروشیمی تبریز را از بزرگترین شرکت های نفتی ایران دانست و گفت : با توجه به گسترش محصولات تولیدی پتروشیمی تبریز و تعداد نیروهای حاضر در این شرکت ، همه تلاش اینجانب و همکارانم در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب ، ارائه بهینه خدمات درمانی و تلاش در ارتقای سطح سلامت خانواده عزیز صنعت نفت است و امیدوارم با همکاری شرکت ها ، بتوانیم شاهد ارتقای کیفیت خدمات سلامت محور با افزایش رضایت مندی مراجعین خود باشیم.

و در نهایت مسئولان این بهداشت و درمان به ستاد شرکت گاز استان آذربایجان شرقی عزیمت نموده و در دفتر دکتر توحیدی مدیرعامل حضور یافتند . دکتر حسینعلی زاده ضمن تبریک سال نو و تقارن آن با ایام شعبانیه ،گفت : اینجانب و همکارانم در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، آزروی بهروزی و سلامتی همه همکاران در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و خانواده های محترمشان داریم و تمام تلاش خود را بکار می بندیم تا با ارتقای سطح خدمات سلامت محور ، با هدف پیشگیری قبل از درمان بیماری ها ، رضایت مراجعین را کسب نمائیم.

1

2

3

4

 

 

 

۹ فروردین ۱۴۰۱ ۰۹:۲۷
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۸۲۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید