سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۱۵

اخبار

اولین جلسه کمیته سلامت بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور در سال 1401

در اولین نشست کمیته سلامت (جلسه 230) ، لوح بازنشستگی و تندیس تقدیر به محمدعلی مناف زاده اعطاء گردید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور؛ اولین نشست کمیته سلامت بهداشت و درمان در سال 1401 با حضور دکتر حسینعلی زاده ، دکتر عظیم زاده ، دکتر مسکوچی و سایر اعضاء ثابت کمیته روز سه شنبه 16 فروردین ماه برگزار شد .

در ابتدای این نشست بترتیب رئیس بهداشت و درمان ، رئیس سلامت کار و رئیس سلامت خانواده ضمن عرض تبریک حلول سال نو و ماه مبارک رمضان ، قبولی طاعات و عبادات خود و همکاران را در این ماه عزیز و پربرکت از خداوند منّان خواستار شدند.

دکتر حسینعلی زاده خطاب به مسئولین گفت : همانگونه که سال قبل هم اشاره کردم در سال جدید باید مصوبات اجلاس مدیران و روسای سازمان که بهمن ماه 1400 برگزار شد در اولویت برنامه ها قرار گرفته و کمیته ای بدین منظور در بهداشت و درمان منطقه تشکیل و نسبت به بررسی ، طراحی و تدوین برنامه های اجرائی در مقوله های مدیریت هزینه ها ، بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد ، آنالیز نیروی انسانی و کارسنجی ، توانمند سازی منابع انسانی و هزینه اثر بخشی خدمات ارائه شده اقدام عاجل بعمل آید.

درادامه دکتر سودی آخرین اطلاعات و یافته های مربوط به ویروس کرونا را تشریح و اشاره کرد بر اساس پیش بینی های بعمل آمده احتمال اینکه پیک هفتم از اردیبهشت ماه شروع شود وجود دارد و باید همچون گذشته دستورالعملهای بهداشتی را رعایت کرد.اشاره کرد واکسیناسیون منعی برای روزه داری نداشته و توصیه کرد شب قبل از واکسیناسیون باید استراحت کامل داشته و حتماً سحری میل شود و ضمناً تا چند روز بعد از واکسیناسیون از مواد قندی به میزان حداقل استفاده گردد.

دکتر عظیم زاده ضمن تشکر از سلیمان محمدی و حسن علیپور به جهت همکاری و همراهی کاروان راهیان نور ، از بازگشت سلامت و بدون مشکل عزیزان از این سفر ابراز خرسندی کرد و در ادامه سخنان خود تاکید کرد در اولین فرصت جلسه ای اختصاصی با تیم سلامت کار بهداشت و درمان منطقه برگزار و هماهنگی های لازم جهت اجرای بهینه برنامه های عملیاتی سال 1401 بعمل آید .

سایر موضوعات مرتبط با واحدها مطرح و راهکارهای لازم ارائه شد .در انتهای جلسه لوح بازنشستگی و تندیس تقدیر به محمد علی مناف زاده پرستار بازنشسته شاغل در مرکز بهداشتی و درمانی ارومیه اعطاء گردید.

 

300-3
300-2
300-1

۱۷ فروردین ۱۴۰۱ ۱۳:۳۴
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۵۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید