سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۰۹

اخبار

تقدیر از زحمات همکاران بخش دندانپزشکی پلی کلینیک مرکزی بمناسبت روز دندانپزشک

دکتر حسینعلی زاده با اهداء گل از زحمات کادر دنداپزشکی تقدیر نمود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ؛ سه شنبه 23 فروردین دکتر حسینعلی زاده بهمراه جمعی از مسئولین بهداشت و درمان منطقه در واحد دندانپزشکی حضور یافته و با اهداء گل از زحمات کادر بخش دندانپزشکی تقدیر و این روز میمون و مبارک را به همکاران واحد تبریک و تهنیت گفتند.

در این دیدار  دکتر حسینعلی زاده با اشاره به لزوم افزایش کیفیت و کمیّت کاری در تمامی واحدها به خصوص بخش دندانپزشکی گفت : این واحد ، سهم مهمی از سلامت مراجعین را بر عهده دارد . با آموزش های مراقبت از بهداشت دهان و دندان بصورت چهره به چهره و انجام اقدامات درمانی و پیشگیرانه لازم میتوان از بروز بسیاری از بیماری ها همچون بیماری های گوارشی و ... مقابله کرد .

وی با اشاره به افزایش رضایت مندی مراجعین پلی کلینیک از خدمات ارائه شده در این مرکز ، گفت : انجام اقدامات درمانی بخش مهمی از  بهبودی در بیماران است ولی روی گشاده و پاسخگوئی مناسب به مراجعین از میزان نارضایتی ها کاسته و در این راستا فرم های نظر سنجی که توسط مراجعین تکمیل شده نیز شاهد بر این مدعا ست و اکثرا از پاسخگوئی مناسب دندانپزشکان و دستیاران اظهار رضایت نموده اند ، من نیز از زحمات شما عزیزان تقدیر و تشکر نموده و تداوم این رویه را از تک تک شما خواستارم .

سپس رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب با اهداء گل به تک تک شاغلین واحد دندانپزشکی ، از زحمات ایشان تقدیر نمود.


دندانپزشکی17
دندانپزشکی16
دندانپزشکی15
دندانپزشکی14
دندانپزشکی13
دندانپزشکی12
دندانپزشکی11
دندانپزشکی10
دندانپزشکی9
دندانپزشکی8
دندانپزشکی7

دندانپزشکی6
دندانپزشکی5
دندانپزشکی4
دندانپزشکی3
دندانپزشکی2
دندانپزشکی1

۲۳ فروردین ۱۴۰۱ ۱۳:۵۸
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۶۳۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید