سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۳۶

اخبار

برگزاری نشست مشترک تخصصی سلامت شاغلین منطقه 8 عملیات انتقال گاز و بهداشت و درمان شمالغرب کشور

رئیس بهداشت و درمان شمالغرب کشور بهمراه برخی مسئولین در یازدهمین جلسه کمیته تخصصی سلامت شاغلین منطقه 8 عملیات انتقال گاز حضور یافت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ؛دکتر حسینعلی زاده ، دکتر عظیم زاده ، ارژنگ حسام زاده و علی اشرفی 24 فروردین ماه روز چهارشنبه راس ساعت 10:30 بمنظور شرکت در یازدهمین نشست کمیته تخصصی شاغلین منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران ، سالن جلسات مدیریت منطقه حضور یافتند.

مهندس خدایی مدیر منطقه ضمن عرض خوش آمد گوئی به رئیس بهداشت و درمان و تیم همراه ، قبولی طاعات و عبادات مسئولین و اعضاء حاضر در جلسه را از خداوند متعال خواستار شدند .

دکتر حسینعلی زاده در پاسخ به اظهار لطف مدیریت منطقه و هیئت حاضر در جلسه ، گفت : از اینکه در این جلسه حاضر شده و اوایل سال با دوستان ، سروران و مسئولین دلسوز حوزه صنعت نفت دیدار میکنم بسیار خرسندم و از خدواند متعال خواستارم هر روز بیش از پیش این همدلی و هماهنگی در راستای صیانت از سلامت کارکنان شریف و زحمتکش صنایع گاز ادامه یابد .

مهندس فرهاد قدیمی رئیس HSE منطقه 8 عملیات انتقال گاز دستور جلسه را قرائت و تک تک موضوعات بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ گردید .

مهندس خدائی و دکتر حسینعلی زاده تاکید کردند ساماندهی و تدوین برنامه های عملیاتی مدون و منطبق با دستورالعملهای وزارت بهداشت در حوزه ناوگان آمبولانس ایستگاهها در اولویت امور HSE و منابع انسانی قرار گیرد و در این راستا در اسرع وقت جلسه مشترک با دکتر رحمانی مدیریت مرکز اورژانس تبریز برگزار شود.

علی اشرفی شاخصهای معاینات شغلی سال 1400 را بصورت نموداری و عددی به حاضرین جلسه ارائه کرد .

مهندس آرش نیا مسئول بهداشت صنعتی توضیحاتی در خصوص روند معاینات سال 1400 ارائه و میزان مشارکت کارکنان در انجام معاینات شغلی را در سال گذشته 90% اعلام نمود.

 

1
1
1
1
1
1
1
1

۲۹ فروردین ۱۴۰۱ ۱۰:۲۴
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۶۲۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید