سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۲۲

اخبار

تقدیر از همکاران بهداشت حرفه ای بمناسبت روز جهانی بهداشت حرفه ای و ایمنی

حفظ و ارتقاء سطح سلامت شاغلین از وظائف خطیری است که کارشناسان بهداشت حرفه ای به نحو احسن از عهده آن برآمده اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ؛ رئیس بهداشت و درمان بهمراه جمعی از مسئولین به بهانه هشتم اردیبهشت روز جهانی بهداشت حرفه ای و ایمنی با شعار "برای تحقق فرهنگ مثبت ایمنی و بهداشت حرفه ای بیایید با همدیگر کار کنیم" ، در واحد بهداشت حرفه ای حضور یافتند و از زحمات همکاران این بخش با اهداء گل تقدیر نمودند.

در این دیدار دکتر حسینعلی ازده از وظیفه خطیر این عزیزان که همانا حفظ و ارتقاء سلامت شاغلین است سخن گفت و در ادمه ابراز داشت ؛ در دوران همه گیری کووید-19 ما شاهد بودیم برای داشتن یک سیستم قوی ایمنی و بهداشت حرفه ­ای ، مشارکت هدفمند شرکتها ، و همه ذینفعان مرتبط و فعال در عرصه ایمنی و بهداشت حرفه­ ای در سطح گسترده نقش بسیار مهم و حیاتی در ایجاد محیط کار سالم و تأمین و حفظ سلامت و ایمنی داشته است . در محل کار ، فرهنگ قوی ایمنی و بهداشت حرفه ­ای ، فرهنگی است که در آن حق داشتن یک محیط کار ایمن و سالم توسط مدیریت و کارکنان ارزش گذاری و ترویج می شود. فرهنگ مثبت ایمنی و بهداشت حرفه ­ای از طریق مشارکت هدفمند ذینفعان در بهبود مستمر سیستم ایمنی و بهداشت حرفه ­ای در محیط کار امکان پذیر است. از آنجایی که ما در حال حاضر با بحران­های بهداشتی و خطرات مداوم ایمنی و بهداشت حرفه ­ای در دنیای کار مواجه هستیم، باید به سمت ایجاد یک فرهنگ قوی ایمنی و بهداشت در همه سطوح حرکت کنیم .

سپس دکتر عظیم زاده رئیس سلامت کار و HSE گفت : با عنایت به رهنمود های مقام معظم رهبری و نامگذاری «تولید  دانش بنیان  اشتغال آفرین» در سال جاری امید است با تلاش مضاعف در راستای ارتقاء سطح سلامت شاغلین و تحقق شعار سازمان بین المللی کار برای نیل به اهداف مورد نظر گام برداشته و شاهد آن باشیم که با یک هماهنگی و مشارکت چند جانبه و با استفاده از فناوری های بروز فرصت ایجاد آینده کاری ایمن و سالم فراهم آید. نا گفته نماند بخش مهمی از استراتژی های HSE برای ارتقاء آگاهی و سطح سلامت مراجعین و کارکنان صنعت نفت می باشد که در این راستا افزایش امنیت و سلامت محیط کار از مهمترین فعالیت های کارشناسان بهداشت حرفه ای است. جادارد به بهانه روز جهانی بهداشت حرفه ای و ایمنی ،  از زحمات همکاران این واحد تقدیر و تشکر نماییم.


بهداشت2
بهداشت1

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۳:۵۱
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۶۶۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید