سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۲۳

اخبار

تقدیر از زحمات همکاران خدمات در روز جهانی کار و کارگر

بمناسبت روز کارگر از نیروهای خدمات بهداشت ودرمان شمالغرب کشور تقدیر شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ،بمناسبت یازده اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر ، رئیس امور درمان ، بیمه گری و اسناد پزشکی و جمعی از مسئولین این بهداشت و درمان از همکاران خدمات با اهدای گل تقدیر نمودند.

در این مناسبت ، دکتر مسکوچی ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت : پلی کلینیک مرکزی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور یک محل ارائه دهنده خدمات درمانی به خانواده شریف صنعت نفت در شمالغرب کشور می باشد و در راستای این هدف ، بایستی با سعه صدر و دقت بیشتر اقدام به ارائه خدمات به مراجعین خود نمائیم چرا که  نگویم خانه اول ، این مرکز خانه دوم همه ما است و با افتخار در خدمت ارباب رجوع هستیم.

ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شما عزیزان که بار بزرگی را بر دوش خود دارید که با انجام سریع و دقیق امور محوله ، همکاران خود در واحدهای مختلف پلی کلینیک را یاری می رسانید و امیدوارم با ارتقاء کیفیت عملکرد خود رضایت خداوند ، ارباب رجوع و در نهایت مسئولین را کسب نمائید.

در ادامه خوشمرام رئیس خدمات پشتیبانی ، نیز ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر ، آرزوی سلامتی ، شادکامی و موفقیت برای تک تک همکاران خدمات نمود.

و در پایان با اهدا گل ، از خدمات این عزیزان تقدیر شد.

روزکارگر7
روز کارگر6
روز کارگر5
روز کارگر4
روز کارگر3
روز کارگر2
روز کارگر1

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۳:۲۴
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۴۳۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید