سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۰۹

اخبار

پنجمین نشست کمیته ارتقای سلامت صنعت نفت شمالغرب کشور

پنجمین نشست کمیته ارتقای سلامت صنعت نفت شمالغرب کشور با حضور مسئولین ارشد HSE شرکت های تابعه وزارت نفت در شمالغرب کشور و به میزبانی شرکت پالایش نفت تبریز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، پنجمین نشست کمیته ارتقای سلامت صنعت نفت شمالغرب کشور با حضور مسئولین ارشد HSE شرکت های تابعه وزارت نفت در شمالغرب کشور و به میزبانی شرکت پالایش نفت تبریز برگزار شد.

 

در این نشست که با حضور مدیر عامل شرکت پالایش نفت تبریز جناب آقای مهندس باقری و با ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور جناب آقای دکتر حسینعلی زاده برگزار شد این عزیزان ضمن خیرمقدم گوئی به حضار از برنامه های خود برای انجام هر چه بهتر امور پیشنهاداتی دادند.

 

در ادامه خانم مهندس فردوسی راد توضیحات جامعی در خصوص اقدامات بهداشتی انجام شده در شرکت پالایش نفت تبریز در سال 1395 و تا کنون ارائه نمودند.

 

سپس آقای دکتر مقدم در مورد استرس شغلی ، مراحل استرس ، شخصیت و علام فرسودگی شغلی و علل غیبت از کار کارکنان مطالب جامعی را بیان کردند

 

آقای اشرفی با استفاده از لوح فشرده و بصورت پاورپوینت در خصوص شاخص های معاینات شغلی در سال 1395 و به تفکیک شرکت ها توضیحات جامعی ارائه نمودند و  پیشنهادات کاملی در  مورد همکاری بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور با شرکت های تابعه وزارت نفت شمالغرب کشور جهت ارائه سناریوهای مشترک مدیریت بحران و برگزاری کلاس های آموزشی بیان کردند و در جلسه مزبور تصمیم گیری های مربوطه اتخاذ شد.


کمیته ارتقای سلامت1
پنجمین نشست کمیته ارتقای سلامت

۱۴ تیر ۱۳۹۶ ۰۹:۱۲
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۵۴۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید