سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۰۳

اخبار

معاینات بدو استخدام شرکت گاز استان آذربایجانغربی

مرحله اول تبدیل وضعیت مشمولین بند "و" ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه کشور شرکت گاز استان آذربایجانغربی انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور؛ تیم تخصصی سلامت کار بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور متشکل از یکنفر پزشک صنعتی و سه نفر پرستار با حضور در مرکز بهداشتی و درمانی ارومیه در طی پنج روز از 19 لغایت 23 شهریور با رعایت کلیه دستورالعملهای معاینات بدو استخدام نسبت به انجام معاینات 162 نفر از مشمولین بند "و" ماده 44  قانون برنامه پنجم توسعه کشور مبادرت ورزید . طی هماهنگی بعمل آمده با مدیریتهای منابع انسانی صنایع نفت و گاز استان آذربایجانغربی ، بمحض اعلام اسامی سایر نفرات باقی مانده ، بهداشت و درمان منطقه آماده انجام معاینات بوده و موضوع را در اولویت امور خود قرار داده است .

دکتر حسینعلی زاده رئیس بهداشت و درمان و دکتر عظیم زاده رئیس سلامت کار ، با نظارت کامل بر معاینات بدو استخدام به تمامی واحدهای بهداشت و درمان منطقه اهمیت معاینات را اعلام و قبل از عزیمت تیم به مرکز ارومیه ، دکتر حسینعلی زاده  گفت : معاینات بدو استخدام ایثارگران عزیز جزو اولویتهای ویژه بهداشت و درمان صنعت نفت بوده و مسئولین و کارکنان تمامی واحدها مکلف به همکاری مضاعف میباشند .

ناگفته نماند با توجه به هماهنگی  های بعمل آمده با صنایع نفت و گاز سه استان ، معاینات بدو استخدام در مرکز تخصصی طب کار بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور بدون هیچگونه وقفه و تاخیر در حال انجام است .

1

2

3

4

5

7

 

۲۵ شهریور ۱۴۰۱ ۱۵:۳۸
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۳۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید