سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۵۸

اخبار

نشست روشنگری جهاد تبیین هشت سال دفاع مقدس در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب

اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب در نشست روشنگری جهاد تبیین هشت سال دفاع مقدس شرکت نمودند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، در آستانه هفته دفاع مقدس ، اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی این بهداشت و درمان در نشست روشنگری جهاد تبیین هشت سال دفاع مقدس شرکت نمودند.

در این نشست دکتر حسینعلی زاده رئیس این بهداشت و درمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس ، هفته پیش رو را نمادی از ایثار و از خودگذشتگی جوانان عزیز این مرز و بوم دانسته و قدردان زحمات شهدا و ایثارگران بودند.

در ادامه دکتر عظیم زاده فرمانده کانون بسیج جامعه پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، پایمردی و ایثار را از خصیصه های مهم و بارز مردم همیشه در صحنه ایران دانسته و از خودگذشتگی در هشت سال دفاع مقدس و حمایت از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بعد از دوران دفاع مقدس ، بخصوص در برهه های تاریخی که موجب نقش بر آب شدن توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب بود را یاد آور شد.

حاج آقا بابازاده امام جماعت این بهداشت و درمان شروع قیام امام حسین (ع) و واقعه کربلا را از زمان وفات پیامبر عظیم شأن اسلام دانسته و گفت : منع حضرت علی (ع) از خلافت زمینه ساز بروز واقعه شهادت زهرای اطهر (س) و در ادامه واقعه کربلا است.

چرا که اگر در خطبه شقشقیه سخنان ولی زمان قطع نمی شد ،فدک غصب نمی شد ، یزیدی نبود که به بهانه بیعت امام حسین (ع) و اهل بیت ایشان در کربلا شهید و اسیر نمی شدند.

بعد از شهادت امام حسین (ع) و یاران ایشان هم قیام توابین ، قیام مختار ، روشنگری های حضرت زینب (س) در مجلس ابن زیاد و روشنگری های امام سجاد (ع) در مجلس یزید با ماندگاری و آگاهی مردم شد و همگان دانستند که حق و حقیقت با اصحات امام (ع) است و خون شهدا بخاطر حفظ اسلام بود و بعد از 1400 سال راهپیمائی 21 میلیون در اردبعین حسینی نشان از پیروزی قیام حسینی است که حتی اهل تسنن در این راهپیمائی حضور داشتند و این نقشه جداسازی شیعه و سنی را نقشه بر آب نموده است.

در آستانه هفته دفاع مقدس که برگرفته از قیام امام حسین (ع) است ما در هشت سال از خودمان ، دینمان ، جان ، آبرو و شرف و کشور خود دفاع نمودیم و در نهایت باعث پیروزی ما شد و آنچه با مد نظر داشته باشیم حفظ پیروزی از خود پیروزی مهمتر است و به ثمر رساندن آن با هوشیاری و آگاهی مقام معظم رهبری (مد ظلله العالی) و پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی است که تمام توطئه ها و حیله های دشمنان را نقش بر آب می نماید و آنچه تامل بر انگیز است این است که « شهدا بر روی حجاب تاکید داشتند » و در محدوده دین اسلام ، قانون حفظ حجاب است.

سپس در مراسمی قرعه کشی برندگان مسابقه خطبه غدیر انجام شد و نفرات زیر به قید قرعه برنده اعلام شدند :

محمد رضا جانشکر

میرحبیب صالحیان

هاشم فکری

سیدعلی رحیمی

علی لایقی

در پایان با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد (ص) جلسه پایان یافت.

بسیج 2
بسیج1

۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ۱۵:۱۳
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۳۷۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید