سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۱۵

اخبار

حضوررئیس بهداشت و درمان شمالغرب در شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب

دکتر شمس الدین حسینعلی زاده با مهندس سید جواد فیض حسینی دیدار کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ؛ رئیس بهداشت و درمان شمالغرب روز شنبه 2 مهر ماه با حضور خود در شهرستان میاندوآب در دفتر مهندس فیض حسینی مدیر منطقه پخش میاندوآب حاضر شد .

دکتر حسینعلی زاده خطاب به مدیر منطقه و مسئولین حاضر گفت : یکی از دغدغه های بسیار مهم بنده و مسئولین بهداشت و درمان برطرف نمودن موانع و مشکلات بهداشتی و درمانی کارکنان شریف و زحمت کش صنعت نفت میباشد .فلذا امر فوق را بر همه تکلیف کرده ایم و شخصاً بطور مستمر پیگیر هستم .

در ادامه طرف قرار دادهای بهداشت و درمان شمالغرب کشور در شهر میاندوآب بررسی و تصمیم بر این شد که : متخصصین طرف قرار داد افزایش یافته و یک مرکز دندانپزشکی هم به سایر مراکز اضافه شود .

دکتر حسینعلی زاده گفت : لازم است داروخانه شبانه روزی به طرف قرار دادها اضافه شود و در این خصوص داروخانه جنب بیمارستان ، مورد مناسبی است.

فرمت جدید قرار داد پزشکان معتمد ، تغییر روند ارجاع و روند جاری اعزامها بین دو مدیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

در پایان دکتر حسینعلی زاده گفت : از پارسال یکی از اقدامات حائز اهمیت و برنامه های مهم بهداشت و درمان منطقه ، معاینات بدو استخدام مشولین بند "د" تبصره (20) قانون بودجه سال 1400 و بند"و" تبصره (20) قانون بودجه سال 1401 بوده و مرکز تخصصی طب کار صنعت نفت شمالغرب کشور با حداکثر ظرفیت و جدیت تمام آماده پذیرش معرفی شدگان از سوی منابع انسانی صنایع نفت و گاز میباشد .

 

5
1

 

۷ مهر ۱۴۰۱ ۱۱:۳۲
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۷۳۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید