سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۲۸

اخبار

آموزش تکمیلی سینا در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور

تیم نرم افزاری سینا با حضور خود در تبریز سامانه یکپارچه نظام اطلاعات سلامت را بصورت تئوری و عملی آموزش دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور؛ روزهای دوشنبه و سه شنبه مصادف با 11 و 12 مهر ماه تیم نرم افزاری سامانه سینا با حضور خود در پلی کلینیک تخصصی بهداشت و درمان منطقه در دو روز متوالی به آموزش تئوری و عملی سینا پرداختند .

در جلسه ای که با حضور روسا و مسئولین بهداشت و درمان برگزار شد . دکتر حسینعلی زاده ضمن عرض خیر مقدم به تیم حاضر ، خواسته ها ، انتظارات و دغدغه های استقرار سامانه فوق را مطرح و گفت : مجموعه بهداشت و درمان تمامی تلاش خود را در راستای استقرار بهینه سامانه فوق بکار خواهد بست و انتظار میرود این سامانه علاوه بر تقویت و ارتقاء بسترهای نرم افزاری فعلی اعم از نوبت دهی ، داروخانه ، آزمایشگاه ، دندانپزشکی و ... ، این توانائی را داشته باشد تا بتواند داده های ثبت و جمع آوری شده  سالهای قبل را نیز پوشش داده و خللی در روند جاری بوجود نیاورد .

رئیس بهداشت و درمان در ادامه تاکید کرد : رضایتمندی مراجعین از اهمیت خاصی برخوردار بوده و استقرار سامانه فوق میبایست تاثیر مثبت بر افزایش رضایتمندی سرویس گیرندگان داشته باشد.

در این جلسه سایر مسئولین مرتبط با سامانه نیز خواسته ها و مطالبات خود را بیان کردند . مهندس بوسیعد تمام موارد مطروحه را پاسخ و قول مساعد و همکاری شرکت را به مسئولین داد .

مهندس بوسعید از مسئولین واحدهای این بهداشت و درمان خواست تا آیتم های مورد نیاز نرم افزار را جهت استقرار بهینه و کاربردی ، بصورت مکتوب به مدیریت برنامه ریزی سازمان بهداشت و درمان اعلام نمایند .

10
9
8
7
6
4
3
2
1

۱۵ مهر ۱۴۰۱ ۱۱:۲۰
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۳۳۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید