سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۵۸

اخبار

دیدار مسئولین کانون بسیج جامعه پزشکی استان آذربایجانشرقی از کانون بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب

سرهنگ وفائیان و هیات همراه از کانون بسیج جامعه پزشکی این بهداشت و درمان بازدید نمودند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، طبق برنامه ابلاغی از سوی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان آذربایجان شرقی ، امروز سرهنگ وفائیان و هیات همراه از کانون بسیج جامعه پزشکی این بهداشت و درمان دیدار نمودند.

در این دیدار ،  جناب سرهنگ وفائیان معاون سازمان بسیج جامعه پزشکی استان آذربایجان شرقی ، از  کمک های خیرخواهانه دکتر عظیم زاده فرمانده کانون بسیج جامعه پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور همچنین از همراهی ایشان در معاینات رایگان بیماران در مناطق محروم ( طرح شهید رهنمون) تقدیر و تشکر نمود.

وی ضمن اظهار رضایت از برگزاری اردوی راهیان نور  توسط کانون بسیج جامعه پزشکی این بهداشت و درمان ، برگزاری ماهانه جلسه حلقه های صالحین و اعضای شورای کانون را بیان نمود.

در ادامه دکتر عظیم ضمن ارائه گزارش کامل عملکرد شش ماه اول سال 1401 کانون بسیج جامعه پزشکی این بهداشت و درمان ، گفت : با وجود تعداد اندک بسیجیان در این بهداشت و درمان ، همکاری بسیار خوبی در اجرای برنامه ها دارند . البته شایان ذکر است جلسات حلقه های صالحین و اعضای شورای کانون بسیج این بهداشت و درمان بعد از نماز جماعت ظهر و عصر تشکیل می شود ، علاوه بر این قرائت زیارت عاشورا در روز های یکشنبه بعد از نماز جماعت و قرائت یک صفحه از قرآن و تفسیر موضوعی قرآن توسط حاج آقا بابازاده انجام می گیرد.

رحیمی مدیر امور کانون های سازمان بسیج جامعه پزشکی استان نیز ضمن تشکر از فعالیت های انجام شده در کانون بسیج این بهداشت و درمان ، برگزاری هر چه با شکوهتر هفته بسیج  و انجام حداقل یک ویزیت رایگان ( طرح رهنمون) در بازه زمانی 29 آبان الی 5 آذر را بیان نمود.

وی در ادامه گفت توجه به موارد زیر باعث افزایش کیفیت ویزیت ها و استفاده بهتر بیماران در مناطق محروم خواهد بود : اول مطالعه در خصوص نوع نوع بیماری شایع در منطقه قبل از اعزام و انجام ویزیت دوم بحث کیفی ویزیت و سوم رعایت سیستم ارجاع است.

در این خصوص دکتر عظیم زاده گفت : در زمان ویزیت رایگان ، امکان ارائه دارو و انجام پیگیری های درمانی وجود ندارد که اگر از سوی بسیج جامعه پزشکی استان امکان پیگیری و ادامه درمان باشد بسیار خوب می شود.

کانون بسیج3
کانون بسیج2
کانون بسیج1

۲ آبان ۱۴۰۱ ۱۵:۰۴
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۴۵۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید