سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۱۳

اخبار

برگزاری جلسه توجیهی سیستم ارجاع و پرسش و پاسخ

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور درجمع مدیران صنایع نفت و گاز شهرهای میاندوآب ، مراغه ، مهاباد ، بوکان و نواحی تابعه حضور یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ؛ دکتر حسینعلی زاده و علی اشرفی روزهای سه شنبه و چهارشنبه مصادف با 24 و 25 آبان ماه در جلسات توجیهی سیستم ارجاع و پرسش و پاسخ صنایع نفت و گاز شهرهای میاندوآب ، مراغه ، عجب شیر ، بناب ، ملکان ، مهاباد ، نقده ، بوکان ، پیرانشهر و نواحی تابعه با جمعی از مدیران دیدار و حضور یافتند.

جلسات طی 2 روز با حضور مدیران ارشد ، مدیران اداری و مالی و نمایندگان بهداشت و درمان شرکتها برگزار شد.

درشروع جلسات مدیران صنایع ضمن خوش آمد گوئی به رئیس بهداشت و درمان و رئیس روابط عمومی و سایر حاضرین جلسه ، از حاضرین خواستند تا درخواستها و پرسشهای خود را مطرح کنند.

دکتر حسینعلی زاده ضمن پاسخ به سوالات مطرح شده گفت:

از اول آذر ماه سالجاری قرار داد کلیه پزشکان معتمد در شهرهای تحت پوشش لغو میشود و ازاین پس همکاران میتوانند به متخصصان و مراکز درمانی طرف قرار داد مستقیماً مراجعه نمایند .

کارکنان و خانواده ها درتمامی شهر های تحت پوشش درمانی بهداشت و درمان شمالغرب (تمامی شهرهای استانهای آذربایجانشرقی ، غربی و اردبیل بجز تبریز و ارومیه) میتوانند بدون پرداخت فرانشیز به پزشکان غیر طرف قرار داد نیز مراجعه و پس از پرداخت هزینه از طریق نمایندگان شرکتها نسبت به بازیافت هزینه (تعرفه بخش خصوصی) اقدام نمایند.

در ادامه رئیس بهداشت و درمان توضیحات تکمیلی در خصوص روند اعزام ، بستری و ... را ارائه و از نمایندگان بهداشت و درمان خواست همچون گذشته همکاری مضاعف با بهداشت و درمان را داشته و توضیحات تکمیلی را با جزئیات کامل به تک تک کارکنان مجموعه اطلاع رسانی نمایند.

علی اشرفی گفت : روابط عمومی بهداشت و درمان هم تلاش خواهد نمود دستورالعملهای سازمان را در اسرع وقت اطلاع رسانی نماید.

 

3
2
1
10

8
7
6
5

۲۸ آبان ۱۴۰۱ ۰۹:۵۸
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۲۳۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید