سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۲۰

اخبار

برگزاری جلسه معارفه نماینده امور بانوان و خانواده بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب

جلسه معارفه نماینده امور بانوان و خانواده با هدف تسهیل اجرای سیاست ها و برنامه های مرتبط با بانوان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ،با هدف تسهیل در اجرای سیاست ها و برنامه های مرتبط با خانواده و امور بانوان ، جلسه معارفه دکتر فهیمه محمدی زنجیره بعنوان نماینده امور بانوان و خانواده این بهداشت و درمان برگزار شد.

در این جلسه دکتر حسینعلی زاده رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، ضمن تشکر از حضور حداکثری بانوان این بهداشت و درمان در جلسه معارفه ، گفت : خوشبختانه توزیع جنسیتی کارکنان در این بهداشت و درمان از نظر تعداد بانوان و آقایان بصورت عادلانه است و اکثر مسئولین ، بانوان توانمندی هستند که به حمدالله موجب سربلندی این بهداشت و درمان گردیده اند و دکتر فهیمه محمدی را با حفظ سمت رئیس آموزش و پژوهش این بهداشت و درمان بعنوان نماینده امور بانوان و خانواده بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور معرفی نمود.

دکتر مسکوچی رئیس امور درمان ، بیمه گری و اسناد پزشکی نیز با اشاره به لزوم توجه به مشکلات کارکنان علی الخصوص در حوزه بانوان ، توجه به خواسته ها ، نظرات و پیشنهادات بانوان را راهی به سوی پیشرفت و بهینه سازی خدمت رسانی به خانواده بزرگ صنعت نفت در شمالغرب کشور دانست.

در ادامه خوشمرام رئیس خدمات پشتیبانی نیز ضمن تشکر از برگزاری این جلسه ، به علاقه مندی این بهداشت و درمان به رفع مشکلات موجود بخصوص در حوزه بانوان اشاره کرد و گفت : ما تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا موانع و مشکلات موجود را رفع نموده و محیط کاری آرام برای همکاران فراهم نماییم تا بتوانند با نیرو و انگیزه ای مضاعف به خانواده محترم صنعت نفت شمالغرب ارائه خدمات نمایند.

دکتر محمدی نیز با بیان مطالبی در خصوص امور بانوان ، کارهایی که باید انجام شود گفت : ما در نظر داریم با استفاده از تمام ظرفیت های موجود در عرصه زن و خانواده ، مشکلات و موانع موجود در این حوزه را تا حد امکان رفع نماییم و شما عزیزان با ارائه نظرات ، پیشنهادات و انتقادات سازنده خود در زمینه قوانین و مقررات ،بهبود عملکرد و ... در حوزه زنان و خانواده ما را در این زمینه یاری نمایید ، چرا که با برطرف نمودن موانع و مشکلات ، مطمئنا محیط کاری سرشار از آرامش با انگیزه ای مضاعف به ارائه خدمات بهینه به خانواده بزرگ صنعت نفت شمالغرب کشور را شاهد باشیم.

در  پایان بانوان حاضر در جلسه مسائل و مشکلات خود را بیان نمودند .

 

امورزنان
امور زنان5
امور زنان4
امور زنان3
امور زنان2
امور زنان1

۶ آذر ۱۴۰۱ ۱۳:۰۳
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۳۰۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید