سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۳۴

اخبار

حضور رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور در منطقه 8 عملیات انتقال گاز و شرکت گاز استان آذربایجانشرقی

دکتر شمس الدین حسینعلی زاده بهمراه روسای اموردرمان ، بیمه گری و اسناد پزشکی و روابط عمومی بهداشت و درمان شمالغرب کشور در جلسات صنایع انتقال گاز و گازرسانی استان آذربایجانشرقی حضور یافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور؛ دکتر شمس الدین حسینعلی زاده و علی اشرفی روز شنبه 19 آذر ماه در منطقه 8 عملیات انتقال گاز و هچنین روز چهارشنبه 23 آذرماه بهمراه دکتر رضا مسکوچی در شرکت گاز استان آذربایجانشرقی حضور یافتند.

حضورهای فوق در شرکتها ، در راستای تداوم جلسات قبل با سایر شرکتها در زمینه تغییرات سیستم ارجاع ، مصوبات اخیر شورای عالی تخصصی سازمان و پرسش و پاسخ بود.

این جلسات بصورت حضوری و آنلاین با مدیریتهای منابع انسانی ، HSE ، روابط عمومی ، معاونتها و مدیران مناطق برگزار شد . در این جلسات دکتر حسینعلی زاده به جزئیات دستورالعملهای جدید پرداخت و خاطر نشان کرد بزودی دستورالعمل جدید جهت استفاده جمعیت طبی که در حال بازنگری میباشد در سایت بهداشت و درمان بارگذاری خواهد شد .

دکتر مسکوچی و اشرفی توضیحات تکمیلی را ارائه و به پرسشهای حاضرین پاسخ دادند .

خاطر نشان میگردد در انتهای جلسه برگزار شده در منطقه 8 عملیات انتقال گاز ، به پاس قدردانی از زحمات پرستار مرکز سلامت کار سطح یک انتقال گاز تبریز ، از سوی مدیر منطقه و رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور لوح تقدیر به رضا رضوانخواه اهداء شد .

 

5
4
3
2
1
10
9
8
7
6
3
2
1

۲۵ آذر ۱۴۰۱ ۱۱:۴۶
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۲۷۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید