سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۰۹

اخبار

مصاحبه با رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور بمناسبت ایام ا... دهه فجر

دکتر حسینعلی زاده با دعوت به حضور حداکثری همکاران در راهپیمائی با شکوه 22 بهمن ، تجدید میثاق با مقام معظم رهبری را واجب دانستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، خبرنگار این بهداشت و درمان با دکتر حسینعلی زاده مصاحبه ای انجام داده اند که در زیر می خوانید :

ایشان در ابتدا با قرائت آیه : جاء الحق و زهق الباطی ان الباطل کان زهوقا گفتند انقلاب ما انفجار نور بود و تجلی شکوه آن ، شرکت در راهپیمائی بزرگ 22 بهمن است.

جشن چهل و چهارمین سالگی انقلاب پر شکوه جمهوری اسلامی ایران ، با تجدید میثاق با ولایت و مقام معظم رهبری ، امام راحل (قدرس سره) و شهدای عظیم الشان اسلام با شرکت هر چه با شکوه تر و حضور حداکثری همکاران موجب نا امیدی دشمنان داخلی و خارجی از ایجاد کوچکترین خدشه به درخت تنومند انقلاب اسلامی خواهد بود. چرا که همراهی و حمایت همه جانبه تک تک ما از ثمرات انقلاب اسلامی ایران ، با درایت مقام معظم رهبری که با هوشیاری هر چه تمامتر و بیان واضح نیات دشمنان ، توطئه های آنها را نقش برآب نموده است .

پس بر ما فرض است که با شرکت حداکثری در راهپیمائی 22 بهمن ، پیام حمایت ، همراهی و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری و امام راحل و شهدا را به جهان مخابره نموده و امید دشمنان را از ایجاد کوچکترین صدمه به ایران اسلامی نقش برآب نمائیم.

 

آقای دکتر


۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ۱۱:۵۶
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۲۸۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید