سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۱۴

اخبار

حضور مشاور مدیرعامل در امور فرهنگی و مسئولیتهای اجتماعی در مناطق زلزله زده شهرستان خوی

دکتر سیدمحمدرضا موالی زاده ، دکتر شمس الدین حسینعلی زاده و هیئت همراه از مناطق زلزله زده استان آذربایجان غربی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور؛ دکتر موالی زاده مشاور مدیرعامل در امور فرهنگی و مسئولیتهای اجتماعی ، ششم اسفند در ستاد بهداشت و درمان شمالغرب حاضر و بهمراه رئیس بهداشت و درمان ، دبیر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و رئیس روابط عمومی به شهرستان خوی سفر کردند .

دکتر موالی زاده و هیئت همراه در ابتدا در دفتر رئیس ناحیه شرکت پخش فرآورده های نفتی خوی مهندس جاوید شیدای ایران حضور یافته و از زحمات ایشان و همکارانشان تقدیر  و پیام تشکر و قدردانی دکتر هاشمی مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت را بابت زحمات همکاران مجموعه ابراز داشتند.

مهندس شیدای ایران گفت : تمامی همکاران با تلاش شبانه روزی خود سعی نمودند نیازهای سوخت بخصوص بنزین ، نفت سفید تمامی هموطنان مناطق زلزله زده را بفوریت تامین نمایند و بحمداله هیچ کاستی در این زمینه در منطقه وجود نداشته است .

در ادامه دکتر موالی زاده و هیئت همراه به ترتیب با حضور خود در شرکت گاز شهرستان خوی با مهندس نصرالهی و فرمانداری و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مهندس کاظمی و دکتر هاشم زاده دیدار کردند .

فرماندار شهرستان خوی ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده از عملکرد مناسب صنایع نفت و گاز شهرستان خوی اظهار خرسندی نمود و بر تدوام این همکاری مجدانه تاکید کرد.

دکتر موالی زاده و دکتر حسینعلی زاده ضمن بازدید از مکانهای تخریب شده ، در کمپهای چادر اسکان موقت زلزله زدگان حاضر شدند و از نزدیک با تنی چند دیدار و گفتگو کردند.

 

0
1
2
4
5
6 
8
9

8

3

2

۷ اسفند ۱۴۰۱ ۰۷:۴۷
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۳۰۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید