سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۰۶

اخبار

بازدید سرزده مدیر برنامه ریزی سازمان و هیئت همراه

مهندس تیر گر و دکتر فارسیان از واحدهای بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور؛ دکتر رضا تیرگر مدیر برنامه ریزی و دکتر علیرضا فارسیان رئیس فناوری اطلاعات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بصورت سرزده روز یکشنبه هفت اسفند در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور حاضر شدند.

دکتر حسینعلی زاده ضمن خوش آمد گوئی ، در خصوص خدمات بهداشت و درمان منطقه توضیحاتی ارائه و سپس جهت بازدید مراکز سلامت کار شرکتهای پالایش نفت و پتروشیمی تبریز با دکتر موالی زاده دفتر محل کار خود را ترک نمود .

رئیس بهداشت و درمان همراهی بازدید مدیر برنامه ریزی از واحدهای بهداشت و درمان را به دکتر مسکوچی ، مهندس ایمانی ، اشرفی و تنی چند از مسئولین واگذار کرد .

مهندس تیرگر و دکتر فارسیان از تمامی واحد های پلی کلینیک بهداشت و درمان بازدید بعمل آورده و اهداف این بازدید را به کارکنان بهداشت و درمان توضیح دادند.

عملکرد همکاران در واحد های مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت و نرم افزارهای موجود فعال بررسی گردید.

در انتهای بازدید ، راس ساعت 14 جلسه ای با حضور مسئولین واحدهای بهداشت و درمان برگزار و مواردی مطرح و مدیران برنامه ریزی و فناوری اطلاعات سازمان پاسخهای لازم را ارائه و مواردی مصوب گردید .

این جلسه تا ساعت 17/30 ادامه داشت و در نهایت مهندس تیر گر تاکید کرد هر چه سریعتر سامانه سینا بصورت کامل در منطقه اجرائی گردد .

 

19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
39
40
45
47
48
49

 

۹ اسفند ۱۴۰۱ ۱۴:۳۰
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۳۹۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید